Când au lansat aplicația Snapchat în septembrie 2011, Evan Spiegel, Bobby Murphy și Reggie Brown nu cred se gândeau măcar o secundă că modelul lor de content va ajunge pe LinkedIn. Rețeaua de socializare profi, serioasă și rigidă.
Compania a anunțat că testează intern un ”nou format controversat” pentru conversații business. 🤨
Storyurile ar oferi astfel o modalitate mult mai casual și light de a interacționa în lumea business de pe LinkedIn, în comparație cu mesageria și postările formale din cadrul siteului. De exemplu, Davies consideră că o companie ar putea folosi storyurile pentru a shareui ”momente cheie de la evenimente” (evenimente legate de job, nu te gândi la altceva) sau ”tips and tricks care ne ajută să lucrăm mai smart”.
Nu e prima tentativă a LinkedIn-ului de a introduce Storyurile în cadrul rețelei de socializare. În 2018, au testat un feature similar numit “Student Voices” care le permite studenților să posteze videouri într-un “campus playlist” care era poziționat în partea sus a aplicației LinkedIn.
Însă putea fi folosită doar de studenți și puteau posta doar videouri (nu aveau opțiuni extra ca cele de pe Instagram).
Rămâne să vedem dacă LinkedIn chiar va lansa Storyurile și ce opțiuni vor avea.
Eu sincer cred că nu au de ales. Adică trebuie să facă accesibilă opțiunea pentru toată lumea și să vadă cum merge. Businessurile oricum fac asta pe Instagram. Au învățat deja cum să construiască mesaje de promovare pentru tot felul de lucruri și să le adapteze pe formatul de Story.
Și mai cred că au mărturisit chiar ei că testează intern asta pentru a vedea ce reacții sunt.
Tu ce părere ai: e bine că LinkedIn se adaptează și introduce Storyurile? Crezi că vor fi folosite de către companii?