Contact Information

Facebook a lansat the music sharing experience în social media. Twitter a angajat-o pe Tatiana Simonian pentru a se specializa în parteneriate muzicale.

Pe 22 septembrie, s-a lansat oficial Facebook Music – poți să urmărești și să asculți live orice ascultă prietenii tăi pe Spotify, Rdio sau Rhapsody. Zuck i-a zis “real-time serendipity”.

Zuckerberg mai zicea așa la lansarea din 22 septembrie: “I can see all the stuff [my friend] is listening to and play it with whatever music player he used to play it.”

Pe 26 octombrie, Twitter anunța că Tatiana Simonian face parte din echipa lor. Cu o vastă experiență în industria muzicală și în jurnalism, @drtatiana se va ocupa de parteneriatele muzicale. Echipa din care face parte Tatiana, Content and Programming, e condusă de Chloe Sladden cu experiență în televiziune. Echipa este în plină dezvoltare. Au început deja să desfășoare parteneriate cu seriale  sau emisiunea “X Factor”. Începând din 2 noiembrie, spectatorii vor putea vota concurenții preferați prin twitter.

Dintre proiectele care au încercat să cucerească social-music-sharing se numără: Ping (al lui Apple) sau Turntable.fm.

Facebook sucks și cred că o să se îngroape singur.

Tot music sharingul ăsta da, e fain si util, da’ dacă pe unu’ îl apucă să asculte cânticele idioate pentru că s-a certat a nu știu câta oară cu iubita, de ce trebuie să vadă toți? E totul de show off, lucru perfect pentru români :) Mi se pare mult mai ok să pui frumos pe wallu’ tău anumite linkuri către melodii care chiar îți plac, care sunt filtrate și atent selectate.

Twitter e social media in my opinion și o să reziste. Nu sunt disperați să-și țină utilizatorii. Nu fac schimbări peste schimbări. Sunt simpli și integrează mult mai bine lucrurile – partneriatele astea mi se par foarte tari. Așa cum a fost și cu “The Voice” al americanilor: aveau Social Media Room unde aveau ecrane imense cu tweet-uri, concurenții aveau tablete cu conturile lor și răspundeau la întrebările puse pentru ei. Mesajele lăsate pe twitter apăreau pe ecranul TV-ului. Așa da.

Twitter, live long and prosper!

Și cu dedicație pentru post: varianta lui Jamie Cullum, că e muuult mai simpatic decât that annoying girl :)

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

2 Comments

  • Dli, 08/11/2011 @ 15:05 Reply

    Eu nu inteleg de ce e comparat Twitter cu Facebook? Sunt doua platforme cu tematici diferite. Nu au treaba unul cu celalalt.

    • Cristina Avadanei, 16/11/2011 @ 01:43 Reply

      da, sunt diferite, dar sunt cei mai mari jucatori in social media. cum sa nu ii compari? sigur abordarile sunt diferite, dar obiectivul e acelasi: share. si nu e singurul subiect pe care sunt comparate: pagini de brand, setari de securitate, acoperire, targetare etc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *