Contact Information

Social Media Tips e o serie pe care am început-o inițial pe TikTok, dar mi-am dat seama că ar trebuie să existe sub mai multe forme peste tot unde e prezent SocialWeb.ro.

Prin urmare, prin seria Social Media Tips îmi doresc să îți ofer sfaturi utile și punctuale care sper să te ajute și să îți fie utile.

Primul sfat din această serie e legat de coverul paginii Facebook. Am văzut prea multe pagini care au cover-ul de Facebook făcut pe dimensiunea standard (nu e greșit cu nimic aici), dar problema e că sunt ascunse diverse zone din acest cover în funcție de device-ul pe care te uiți.

Dimensiunea standard a unui cover de pagina de Facebook e 1640 px x 924 px. Coverul arată bine pe calculator la dimensiunea asta. E dimensiunea maximă și pe calculator e afișat în întregime.

Dar cei mai mulți utilizatori accesează Facebook de pe mobil. E important mereu să fie prioritar pentru noi device-ul principal de pe ce care e accesat orice, fie că e site, aplicație etc. Prin urmare, verifică întâi și întâi cum arată pe mobil. Acolo coverul e mai îngust.

Și cel mai important: nu pune nimic important în acea zona ascunsă. Textul trebuie să se vadă în întregime în zona vizibilă. Ai grijă să nu fie tăiată nicio persoană. Ai grijă să nu fie tăiat logo-ul sau numele brandului.

Exemple de cover-uri care nu arată bine pe mobil

Rearanjează coverul paginii de Facebook dacă ai nevoie

Nu uita că poți să rearanjezi cover-ul, astfel încât să arate pe mobile. Apeși pe Edit.

Apoi apeși pe Edit Cover Area.

Și acolo poți reașeza cover-ul.

Dacă ai noul layout de pagină

Noul layout ne pagină mută poza de profil pe mijloc, deci ai grijă să pui în zonele vizibile informațiile importante. (Și eu trebuie să îl refac acum că am trecut pe noul layout.)

Photo by Headway on Unsplash

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *