Pe 21 mai, Google a sărbătorit cei 30 de ani prin înlocuirea logo-ului obișnuit cu jocul Pac-Man. Nu numai că era addictive, dar mai avea și multiplayer.
RescueTime a făcut un studiu apropo de acest eveniment și a ajuns la următoarele concluzii:
- în ziua respectivă, Google a avut 504.703.000 unici
- Google Pac-Man a consumat 4,8 milioane de ore (în afara celor 33,6 mil. de ore ‘consumate’ zilnic de Google)
- și 120.483.800 dolari (pentru o asemenea sumă ai putea angaja toți cei 19.835 angajați Google pe timp de 6 săptămâni)
- RescueTime estimează că aproximativ 75% din useri habar nu aveau ca ‘ înlocuitorul logo-ului’ de fapt se putea juca. (recunosc ca și eu am descoperit accidental că se putea juca)
Timpul mediu petrecut de useri în ziua de vineri pe Google este de 36 de secunde.
Eșantionul pe care s-a făcut studiul: aprox. 11.000 de oameni care au petrecut aprox. 3 milioane de secunde pe Google în acea zi.
The average Google user petrece 4,5 minute activ pe site pe zi, acest timp include 22 pageviews.
Și dacă nu ai apucat să îl joci, here’s your chance -> https://www.google.com/pacman/