Snapchat mai face un efort să câștige teren, adică utilizatori și să fie un rețea de socializarea demnă de luat în seamă, adică să facă și bani. Așa că acum nu doar că i-au făcut redesign (care se pare că nu e prea iubit de utilizatori), ci introduce și o nouă opțiune.
Snapchat e aplicația de la care s-a inspirat Instagram, doar că de-a lungul timpului una a avut mai mult succes ca cealalată. Instagram.
Snapchat e aplicația care a lansat postările cu durată limitată de timp. Pe Instagram au numele de Story. Snapchat e cel care avea filtre faciale (alea cu animale, coronițe și toate cele). Acum sunt și pe Instagram, doar că nu le schimbă la fel de des cum sunt schimbate pe Snapchat. Plus, Snapchat are și mai multe opțiuni.
Snapchat e rețeaua de socializare care a încercat să creeze un produs offline: ochelari de soare cu care puteai filma material pentru a-l posta apoi pe contul tău pe Snapchat. Dar nu a mers.
Ei bine acum au trecut la altceva. Acum fac disponibile video-urile pentru utilizatori care nu au cont pe Snapchat. Nu toate, ci anumite video-uri. Snapchat le creează un link, pe care îl poți trimite prin email sau SMS, iar acest link poate fi văzut pe snapchat.com. Pluuuus, se pare că Story-urile de pe Snapchat (cele care se pot trimite altora) ar putea fi puse cu embed pe site-uri, așa cum sunt postările de Facebook, Instagram, Twitter etc.
Cum am zis și mai sus, nu toate aceste Story-uri vor fi disponibile pentru share, ci doar cele care aparțin unor celebrități / influenceri. Eu cred că e destul de posibil să ajungă o opțiune disponibilă pentru toată lumea.
Cu toate astea, nu cred că o să determine un creștere spectaculoasă a numărului de utilizatori. Toată lumea face asta deja pe Instagram Story. De ce te-ai complica să dai share-uri și să intre celălalt pe un link? E bătaie de cap.
Utilizatorii oricum apreciază gama largă de filtre faciale oferită de Snapchat. Doar că salvează pozele și video-urile și le urcă apoi pe Instagram. Pentru că acolo e toată lumea.
Foto: Pexels