Contact Information

Eminem are în acest moment cei mai mulți Facebook-fani (știu, sunt like-uri în realitate, dar mi se pare mai corect ca în loc de like-uri să le zic fani): peste 60 de milioane, mai mulți decât orice altă persoană de pe site-ul de socializare.

În prezent, rapperul câștigă în medie 24.000 de fani (like-uri) pe zi. Pe locul 2 se află Rihanna, care are peste 59 de milioane de fani (like-uri) și câștigă în medie 26.000 de fani (like-uri) pe zi.

Să vedem dacă și când o să reușească Rihanna să-l depășească pe Eminem. Dar să nu uităm declarația recentă a Facebook-ului cu privire la cele 83 de milioane de conturi false.

În acest moment, topul 10 de pagini după numărul de like-uri e cam așa:

1. Facebook for Every Phone – 120.632.445 likes

2. Facebook – 70.699.344 likes

3. Texas HoldEm Poker – 64.165.522 likes

4. YouTube – 61.597.382 likes

5. Eminem – 60.371.650 likes

6. Rihanna – 59.611.299 likes

7. The Simpsons – 54.010.410 likes

8. Shakira – 53.623.869 likes

9. Lady Gaga – 53.078.647 likes

10. Michael Jackson – 51.319.552 likes

Sursa: news.cnet.com

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

1 Comment

  • Top 10 pagini de Facebook (intl) | refresh.ro, 10/08/2012 @ 11:57 Reply

    […] deoarece vorbim despre pagini care cresc cu peste 20-30.000 de fani pe zi (via), pagini a caror gestionare de continut inseamna, in cele din urma, un model de comunicare […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *