Săptămâna trecută a fost Halloween-ul, iar dintre toate activările brandurilor în social media, mi-a sărit în ochi una în mod special. Ciudat sau nu, vine din partea unui brand de beauty.
Glossier e un brand pe care îl urmăresc în special pentru acțiunile din social media. E un brand de beauty care a pornit de la un blog – Into the Gloss – și acum a crescut într-un brand de beauty care a reușit să zdruncine piața de beauty dominată de branduri cu vechime.
Pentru Halloween au ales să facă un sketch împărțit în multe Instagram Stories. Le-am înregistrat cu o aplicație de screen recorder ca să ți le arăt (ținând cont că Story-urile au “viață” de 24 de ore).
Sketch-ul de Halloween are ca personaj central balsamul lor de buze. Evamarie Alt, responsabilă cu social media (cred!) s-a plimbat prin birou în căutarea balsamului de buze. Ajunge la programator, descoperă că nici pe site nu se mai pot comanda. Apoi se duce în showroom, nici acolo nu e nici un balsam de buze.
La final o trezește o colegă și își dă seama că a fost un coșmar. Doar că se trezește în alt coșmar.
Mi s-a părut un content foarte bun, realizat fără echipament tehnic sau skill-uri avansate de design (cu excepția Story-ului de breaking news care mi se pare super tare).
Tu ce content cool ai văzut de Halloween?
PS: Cloud Paint e blush-ul lor lichid.