Contact Information

Atunci când ai o companie sau lucrezi pentru o companie prezentă în social media crești o comunitate. O comunitate cu utilizatori care comentează la postările tale. E valabil și pentru persoanele publice sau care doresc să își crească brandul personal. Interacțiunea e una din unitățile de măsură importante pentru succesul unui site și/sau cont în social media. Dar ce faci când apar comentarii pe ton negativ?

Primul e sfat e că NICIODATĂ nu ștergi un comentariu postat de un utilizator. Dacă insistă totuși și postează informații false, poți să îl avertizezi și să ștergi comentariile nefondate. Dar dacă e o problemă reală, nu șterge comentariul pentru că așa conflictul se va amplifica, iar brandul tău va avea doar de suferit.

Al doilea sfat al meu e că dacă e un utilizator cu o problemă reală să încerci să o rezolvi acolo, public, nu să o muți neapărat în privat. Pentru că alți utilizatori care poate au întâmpinat aceeași problemă vor vedea răspunsul sau poți chiar tu să le faci trimitere către el.

Dar dacă sunt probleme de ordin privat (conturi personale la bancă sau informații medicale sau altceva care ține de chestiuni private pe care le știți doar tu și respectiva companie), atunci da, discuția e mai bine să fie mutată pe mail sau prin alt canal de mesagerie directă.

În infograficul de mai jos găsești și mai multe tipuri de comentarii și cum să le gestionezi eficient.

cum-gestionezi-diferite-tipuri-de-comentarii-din-social-media

sursa

Share:

administrator

Working and loving social media and online. Lucrez în online din 2006 și în social media din 2008. În prezent sunt Social Media Manager pentru Kiss FM, dar am lucrat și pentru revista Marie Claire, CTRL-D, revista Cosmopolitan, plus alte proiecte în regim freelance. Numitorul comun pentru toate proiectele e contentul. Creat, planificat, editat, curatoriat.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *