Facebook a început testarea noului design. As usual, au început cu Noua Zeelandă. Modificările includ repoziționări ale anumitor coloane și micșorarea câmpului de sub Cover.
Header-ul profilului de Facebook:
Îmi place mai mult cum arată așa minimalist. Mi-aș fi dorit să fi micșorat și cover-ul. Mi se pare că e foarte mare. De exemplu, dacă intri frecvent de pe laptop atunci cam tot ecranul este header-ul (ca să nu mai zic la pagini că trebuie să dai 2 scroll-uri să treci de Admin Panel și Header).
Îmi place mai mult cum arată header-ul la Google+. Plus, că pe Google+ îți afișează câteva detalii (job, școală, locație). Pe noul profil nu mai apar detaliile despre tine.
Restul design-ului de profil:
Au mutat în coloana centrală tot ce ține de conținut (în sfârșit!). Mi se pare mult mai firesc să citești așa conținutul decât în zig-zag.
În partea dreaptă apar tot felul de alte box-uri: poze, notițe, locații în care ai dat check-in, feed-uri de pe alte rețele de socializare conectate cu Facebook.
În afară de design, Facebook a mai făcut o modificare care e mai mult pentru partea de advertising. Prin link-uri postate (conținut din site-ul respectiv) îți poți promova pagina și poți da Like foarte ușor.
La mine deja e live acest update. La voi a apărut?
Mai multe poze poți să vezi în articolul original de pe Mashable.
Vă place noul design?
3 moduri prin care poți să fii la curent cu noutățile SocialWeb.ro: abonează-te prin e-mail, like SocialWeb fan page sau abonează-te prin RSS. :)