Contact Information

Contentul video e acum vedeta. În special cel de scurtă durată. Așa că trebuie să devii tot mai creativ să găsești soluții să faci cât mai mult content video scurt.

Și cum Instagram și Facebook pun accent pe Reels, hai să le dăm Reels!

Așa că astăzi vreau să îți dau un sfat despre cum să faci reel-uri mai rapid, folosindu-te de content pe care îl ai deja pe Instagram.

Și anume: știai că reperele pot fi salvate ca Reels? Hai să îți arăt cum faci asta!

Dacă nu știi nimic despre repere, hai să-ți zic rapid niște lucruri.

Unde găsești reperele pe Instagram

Ca poziționare pe profilul tău de Instagram, reperele sunt imediat sub descrierea contului tău și deasupra postărilor tale.

Și acolo poți grupa story-uri pe care le-ai postat deja. Le poți grupa pe diferite subiecte, teme. Le poți muta dintr-o parte în alta. Și pot fi cu diverse lucruri.

Poți să faci un reper în care te prezinți pe tine și business-ul tău. Mai poți faci un reper cu oferte, cu prezentarea produselor tale, tot felul de lucruri care se potrivesc cu tine / brandul tău.

Cum adaugi story-uri în repere

Te duci ori pe iconița + de pe profil și ai acolo Story Highlight și te duce în arhiva ta de story-uri și poți selecta ce story-uri vrei să incluzi tu în acel reper.

Sau te poți duce în arhivă și intrând pe story-ul pe care vrei tu să-l adaugi, ai jos inimioara, apeși pe Highlight și selectezi în ce reper vrei să incluzi acel story.

Asta mi se pare mai util dacă vrei să lucrezi simultan la popularea mai multor repere și așa parcurgi toată arhiva și le împarți pe categorii acele story-uri.

Cum salvezi un reper ca Reel pe Instagram

Bun, hai să trecem la cum salvezi un reper ca Reel. Deci ai deja repere, da?

Te duci pe profilul tău. Alegi reperul al cărui content vrei să-l folosești pentru a face un Reel. Apasă prelung pe el până apare un meniu.

Și alegi Convert to Reel.

Apeși pe el. În primă fază îți va arăta un preview a Reel-ului tău și poți alege sunetul.

Dacă e ca în cazul meu în care vorbesc în videouri, poți să dai skip și să lucrezi fără nicio melodie adăugată.

Dacă ai altceva care se pretează, poți alege piesa, dar poți să alegi piesă și după aia. Nu e problema.

Și Instagram îți va face un Reel folosind contentul din acel reper. Dar tu poți edita ce vrei să păstrezi din acel content și durata – dacă ai videouri.

Te duci pur și simplu pe video și vezi că poți alege exact cât vrei să păstrezi din fiecare bucățică sau ce vrei să ștergi. †

Le poți inclusiv schimba ordinea. Mai poți adăuga clipuri dacă vrei.

Apeși pe Done.

Apoi ai aceleași instrumente ca la orice alt Reel: poți adăuga muzică, poți adăuga efecte, stickere dacă ai nevoie, poți desena, poți adăuga scris.

După care ajungi în pasul final unde poți edita cover-ul, scrii descrierea, alegi dacă vrei să îl share-uiești în feed-ul Instagram sau nu, dai tag-uri dacă ai nevoie sau adaugi Location și dacă vrei să-l distribui și pe Facebook – ceea ce-ți recomand să faci cu orice ai.

După care îl salvezi ca draft sau îl share-uiești.

Și cam asta e cu salvarea unui reper ca Reel.

Sper că îți este util sfatul meu și te ajută să faci și mai multe Reel-uri.

Urmărește SocialWeb.ro pentru noutăți și informații din social media și internet – pe FacebookInstagramTikTok și Youtube. Dacă preferi grup de Facebook, te invit cu drag, plus e grup și pe LinkedIn – distribui mai multe info acolo față de alte rețele sociale. Și nu uita de newsletter.

Photo by Chad Madden on Unsplash

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *