Contact Information

În aprilie 2019, Instagram a început să testeze o măsură inedită: ascunderea numărului de likeuri la postări.

Adam Mosseri (CEO Instagram) a declarat în cadrul conferinței F8 că:

“Ne dorim ca oamenii să se îngrijoreze mai puțin asupra numărului de likeuri primite pe Instagram și să petreacă mai mult timp comunicând cu oamenii importanți pentru ei.”

Mai mult, au văzut-o și ca un instrument de luptă împotriva bullyingului.

Inițiativa lor a fost aplaudată de mulți. Suntem așa de obsedați de cifre încât uităm să creăm conținut valoros, să ne concentrăm pe povești, pe comunitate.

Ei bine, se pare că acum testează o opțiune prin care dau utilizatorului puterea de a decide daca vrea sau nu să afișeze numărul de likeuri la postări.

Alessandro Paluzzi a făcut descoperirea și din ce văd se pare că poți alege pentru fiecare postare dacă vrei sau nu să afișeze numărul de likeuri ceea ce ar fi mai mișto.

Tu de ce parte ești: pro număr de likeuri la postări sau contra?

Mă gândesc să sunt tot felul de beneficii. Te poți concentra mai mult pe conținut. Îți poți face contul personal mai privat, nu vede nimeni de la cine primești likeuri, iar tu nu te mai concentrezi atât de mult pe likeuri.

Photo by cottonbro from Pexels

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *