Contact Information

Despre conținut de calitate și frici cu Laura Mușuroaea, Marian Hurducaș, Nadia Gorduza și Ariel Constantinof

SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 20 a SocialPedia, singura conferință lunară de social media din România, are loc pe 24 noiembrie 2020, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții sunt: Laura Mușuroaea, creator de conținut, Marian Hurducaș, marketing & strategy consultant, Nadia Gorduza, medic psihoterapeut, și Ariel Constantinof, creator de conținut.

Conținutul, de orice fel, nu reprezintă nimic fără o strategie. În 2020, specialiștii din social media și brandurile nu mai pot spera că postările cu cafele și pisici vor duce la îndeplinirea obiectivelor de business.

În același timp, atunci când în strategie intră și influencerii, lucrurile se complică, iar drumul până la conținutul de calitate nu mai pare la fel de ușor. În acest fel, apare frica de a lua decizii, de a ieși din bulă, frica de diferențiere. Atât personal cât și profesional.

Invitații SocialPedia 20 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:

  • Ce este o strategie de content și cum trebuie să arate ea?
  • Ce obiective are o strategie de content și cum să urmărim rezultatele?
  • Cum poți implica un creator de conținut în strategia brandului?
  • Cum să îți dezvolți propriile proiecte de content, în calitate de influencer?
  • Care sunt mecanismele din spatele fricii?
  • Cum putem să ne pregătim pentru a lua decizia schimbării?

“Content is king. Așa se spune. Noi credem că rege este doar conținutul de calitate care face parte dintr-o strategie de marketing și ajută brandurile să își atingă obiectivele S.M.A.R.T. (Specifice, Măsurabile, Accesibile, Relevante și încadrate în Timp). Despre aceste lucruri vrem să discutăm la SocialPedia 20 alături de invitați. În plus, această perioadă dificilă ne-a acutizat numeroase frici personale și profesionale. La eveniment, vom afla și cum să le gestionăm pentru a putea lua mai multe decizii care să ne schimbe viețile în bine.”, declară organizatorii evenimentului.

Laura Mușuroaea, Influencer & Content Creator, vorbește despre implicarea creatorilor de conținut în strategia brandului.

Marian Hurducaș, Marketing & Strategy Consultant, explică ce este o strategie de conținut și cum trebuie să arate. Ce obiective are o astfel de strategie de content și cum pot fi urmărite rezultatele.

Medicul psihoterapeut Nadia Gorduza susține o sesiune despre mecanismele din spatele fricii. Cum putem să ne pregătim pentru a lua decizia schimbării?

Ariel Constantinof, Content Creator & Storyteller, povestește despre dezvoltarea propriilor proiecte de content, în calitate de influencer.

Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici: https://socialpedia.eu/events/socialpedia-20/

Despre Speakeri

Nadia Gorduza, medic psihoterapeut & business coach

Singurul medic psihoterapeut din România certificat la nivel internațional în Terapia de Cuplu prin metoda Gottman și în Terapie prin Realitate Virtuală pentru Fobii Specifice, Adicții și Management Anxietate. Reprezentant al Institutul Gottman din Seattle, SUA, cât și al Institutului Virtually Better INC, Atlanta, USA. Trainer în Profiling prin Facereading pentru departamentele de HR și Headhunting. Fondator ID Therapy Bespoke Treatment Center.

Marian Hurducaș, marketing and strategy consultant

Marian Hurducaș are peste 15 ani de experiență în comunicare și marketing digital. O parte dintre ei i-a petrecut în media, ca jurnalist radio. A devenit antreprenor și a pus bazele uneia dintre primele și cele mai vizibile agenții de digital și content din Cluj-Napoca, apoi s-a mutat la București unde a luat-o de la capăt din poziția de consultant de comunicare și strategie de marketing. H2H media este noul proiect la care lucrează în prezent, că odată ce ai fost șef de agenție… dezvolți un fel de sindrom Stockholm față de asta.

Laura Mușuroaea, content creator

Laura este vlogger de lifestyle și tehnologie, antreprenor și mămică de băiat . Cu o experiență de peste 11 ani în vlogging și filmmaking, ne va vorbi despre proiectele dezvoltate împreună cu Samsung.

Ariel Constantinof, content creator

Ariel este pe internet de când era adolescent și primul său viral online a fost în 2007 – când a fost exmatriculat din cauza blogului. 13 ani mai tarziu, Ariel încă este pe internet și jonglează cu storytelling, producție video, și rareori chiar și texte pe blog, ca pe vremuri – toate ducând spre un singur numitor comun: plus-valoare, sau altfel zis, “ceva din care să înveți”.

Eveniment powered by KISS FM & sponsored by Samsung

Despre SocialPedia

SocialPedia este singura conferință lunară de social media din România, eveniment dezvoltat de Sabina Cornovac și Iulia Stănescu. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de social media din țară.

Despre organizatori

Sabina Cornovac

De aproape 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe www.sabinacornovac.ro și este creatoarea comunității #SocialPedia.

Despre Iulia Stănescu

Iulia Stanescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *