Contact Information

Atunci când ai o companie sau lucrezi pentru o companie prezentă în social media crești o comunitate. O comunitate cu utilizatori care comentează la postările tale. E valabil și pentru persoanele publice sau care doresc să își crească brandul personal. Interacțiunea e una din unitățile de măsură importante pentru succesul unui site și/sau cont în social media. Dar ce faci când apar comentarii pe ton negativ?

Primul e sfat e că NICIODATĂ nu ștergi un comentariu postat de un utilizator. Dacă insistă totuși și postează informații false, poți să îl avertizezi și să ștergi comentariile nefondate. Dar dacă e o problemă reală, nu șterge comentariul pentru că așa conflictul se va amplifica, iar brandul tău va avea doar de suferit.

Al doilea sfat al meu e că dacă e un utilizator cu o problemă reală să încerci să o rezolvi acolo, public, nu să o muți neapărat în privat. Pentru că alți utilizatori care poate au întâmpinat aceeași problemă vor vedea răspunsul sau poți chiar tu să le faci trimitere către el.

Dar dacă sunt probleme de ordin privat (conturi personale la bancă sau informații medicale sau altceva care ține de chestiuni private pe care le știți doar tu și respectiva companie), atunci da, discuția e mai bine să fie mutată pe mail sau prin alt canal de mesagerie directă.

În infograficul de mai jos găsești și mai multe tipuri de comentarii și cum să le gestionezi eficient.

cum-gestionezi-diferite-tipuri-de-comentarii-din-social-media

sursa

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *