La nivel global există 500 milioane de conturi active de Instagram, peste 100 de milioane de fotografii și video-uri sunt postate zilnic și peste 4 miliarde de aprecieri se dau zilnic pe Instagram (sursa). România se poziționează ușor, ușor pe harta popularității acestei rețele de socializare, cu peste 1 milion de conturi (sursa). Tinerii între 18-24 de ani sunt cei care utilizează cel mai mult această platformă, dar și companiile, care au început să își construiască conturi de Instagram pentru a fi cât mai aproape de comunitățile lor.
Misiunea provocatoare pentru fiecare utilizator de Instagram – fie că vorbim de pasionații de fotografie sau de influencerii care comunică pentru branduri – este aceeași: cum te diferențiezi față de celelalte 1 milion de conturi?
A VI-a ediție a Conferință World of Instagram, ce va avea loc în 25 octombrie 2018, la Hala cu Flori, începând cu ora 18.00 își propune să dezvăluie armele secrete ce stau în spatele unui cont de Instagram ce are ca misiune succesul.
Invitații ediției și-au câștigat dreptul de a fi numiți agenți speciali ai Instagramului, prin experiența lor dar și prin aportul creativ și autentic asupra conturilor pe care le gestionează.
Alex Damian, fotograf profesionist, blogger și vlogger
Conferința va debuta cu o prezentare despre fotografia urbană, unul din cele mai apreciate tipuri de fotografie de pe Instagram, susținută de Alex Damian, fotograf profesionist, blogger și vlogger. Alex va recomanda și aplicații pe care le putem folosi în postările de Insta-story, astfel încât conținutul să fie de impact.
Ruxandra Babici, consultant în marketing
O altă provocare atunci când lansezi un cont de Instagram este să te decizi asupra profilului său, dar și asupra audienței către care vei comunica prin intermediul fotografiilor. Ruxandra Babici, consultant în marketing știe care sunt secretele construirii și menținerii unei comunități de Instagram, astfel încât contul de Instagram să fie coerent și susținut.
Dan Posea, antreprenor și instagramer
Companiile din România sunt din ce în ce mai deschise către social media și mai ales către Instagram. Ele comunică direct prin intermediul paginilor proprii, dar și prin intermediul influencerilor – conturi de Instagram care se bucură de conținut autentic, creativ și de o comunitate activă. Dan Posea, antreprenor și instagramer va dezvălui pașii comunicării de succes între brand și creatorii de conținut.
A VI-a Conferință World of Instagram pregătește și alte surprize – ”misiuni secrete” pentru cei care vor participa la eveniment. Înscrierea la acest eveniment este gratuită, în limita locurilor disponibile.
Detalii despre program și înscrieri, găsești pe worldofinstagram.energycorner.ro .
World of Instagram este un eveniment educativ, în care sunt prezentate noutățile, sunt dezbătute teme actuale despre Instagram, toate sub îndrumarea unor specialiști reprezentativi pentru această industrie. World of Instagram este locul ce reunește sub același acoperiș persoanele pasionate de Instagram și brandurile care sunt active pe Instagram. Cu fiecare ediție contribuim la creșterea unei comunități frumoase de instagrameri, le provocăm creativitatea și învățăm împreună. Mai multe detalii despre proiect gasiti pe pagina de inscriere la eveniment sau pe pagina de Facebook World of Instagram.
Hashtag-uri recomandate pentru această ediție: #worldofinstagram6, #worldofinstagram, #woievent #instaevent, #creativecontent #gottalovetheworldofinstagram #InstaAuthenticity.