Contact Information

Au mai zis-o și alții, o mai zic și eu aici. Dacă lucrezi în online, nu trebuie să lipsești de la Webstock.

I have a special bond cu Webstock. În 2009 am început să fac social media professionally (în principal pentru site-ul revistei Cosmopolitan), iar în 2010 premiile Webstock au avut în premieră o secțiune dedicată paginilor Facebook. Îmi amintesc și acum cu câtă emoție și entuziasm m-am înscris.

Nu știu dacă își amintește cineva perioada aia. Nu existau rețete de succes pe atunci. Nici multe site-uri din care puteai învăța. Era multă experimentare. Iar eu reușisem să formez o comunitate foarte faină pe Facebook în jurul site-ul Cosmpolitan.ro. În final, am câștigat locul 2 la acea categorie. Pe merite, pentru că Decât o Revistă merita mult mai mult locul 1.

Din punctul meu de vedere, era mare lucru ca am ajuns în top 3 ținând cont că lucram foarte mult pe intuiția mea. Nu aveam pe nimeni care să mă ghideze în vreun fel.

Citește: Webstock 2017 – idei, critici + lista câștigătorilor

Webstock înseamnă pentru mine una dintre puținele competiții de social media. E locul în care multe branduri și proiecte pot ieși în față și pot fi premiate.

Networking

Webstock e un eveniment excelent pentru networking. Sigur, dacă e your thing. Adică știu și eu cât de important e networking-ul și cum trebuie să profiți de orice ocazie și eveniment. Doar că eu sunt introvertită (plus anxious), iar networking-ul pentru mine e mai problematic. Ca să nu zic inexistent.

La Webstock vin numeroși specialiști din domeniu, influenceri și bloggeri mai mici sau mai mari. E ocazia perfectă să îi cunoști.

Conferințe

Cu toate astea merg la Webstock. Și dacă nu ajung, urmăresc pe live stream pe webstock.ro. Trec peste problemele mele și merg pentru energia de acolo, dar mai ales pentru conferințe. Îmi place să merg să aflu punctele de vedere ale altora, proiecte și probleme pe care le ridică.

Ziua de Webstock se împarte în 2 momente aș zice. Prima parte a zilei sunt conferințe în sală mare (pe diverse teamatici), iar după prânz conferințele se împart în 3 săli fiecare cu tematica ei. Și aici îmi vine și eu să mă împart pentru că mi-ar plăcea să aud câte ceva din toate prezentările.

webstock 2017

Ce prezentări îți recomand la Webstock 2017

Evenimentul Webstock 2017 începe dis-de-dimineață și începe în forță cu invitați unul și unul: fotograful Alex Gâlmeanu, Matei Dima aka Bromania și actorul Marius Manole.

Sesiunea a doua nu face excepție: Claudiu Butacu (co-fondator EFdeN), Ionuț Budișteanu (informatician și inventator), Alin Preda (Șef Birou Comunicare Online MApN) și Dr. Cătălin Cîrstoveanu (Șef Secție Terapie Intensivă, Marie Curie).

EFdeN e un proiect care mi-a atras atenția de ceva timp și tot vreau să îmi fac timp să văd locuința prototip – o locuință solară inteligentă, eficientă energetic și prietenoasă cu mediul.

E o sesiune pe care aștept cu interes să o văd. Mi se pare că fiecare invitat e aparte, fiecare vine dintr-un domeniu diferit și abia aștept să le ascult prezentările.

După pauza de prânz începe drama mea persoanlă, adică FOMO (Fear of Missing Out). Urmează 3 sesiuni care se desfășoară în paralel.

Sesiunea Instagram clar nu e de ratat (și probabil nu o să fiu singura care vrea să ajungă). Mihai Baloianu (Visual Marketer, Baloianu Visuals), Alex Damian (fotograf și blogger) și, my fav, Robert Katai (Visual Marketer și Content Strategist, Bannersnack).

În același timp se desfășoară și sesiunea Influencer Marketing Session. Acum întețelegi de ce am FOMO?

Sesiunea Best Practices mi se mai pare interensantă. E imediat după cea de Instagram, chiar în aceeași sală. Și sesiunea Case Studies mi se mai pare de interes pentru că poți afla mai multe informații despre anumite proiecte sau campanii.

Oricum, vezi aici programul în întregime.

Și dacă nu ai apucat să obții invitație anul ăsta, la anul stai cu ochii pe pagina lor de Facebook pentru că anunță acolo tot.

Și nu uita că poți urmări și LIVE conferința Webstock 2017.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *