Contact Information

A mai trecut o ediție Webstock (plus a fost una aniversară) așa că putem să începem să ne pregătim pentru Crăciun. Am plecat cu câteva idei, teme de gândire și ambiții de la Webstock.

Mărturisesc că mi-a plăcut mult prezentarea lui Cabral. Nu a vorbit despre el, deși în timpul prezentării lui rulau poze cu el și Andreea, soția lui. Cabral ne-a îndemnat să ne unim și să facem bine împreună. Să avem grijă unii de alții. Mai ales că trăim în niște vremuri în care parcă suntem dezbinați, dar căutăm să ne unim cu cei ca noi.

Câteva vorbe spuse de Cabral cu care am rezonat:

  • “Avem o problemă cu timpul. Avem puțin și îl batjocorim.”
  • “Să creștem, să construim, să reparăm și să îi creștem pe ceilalți.”
  • “Căutăm minusuri în ceilalți ca să putem să ne considerăm peste ei. Dar ne punem pe noi deasupra și pe toți ceilalți sub noi. Timp cheltuit degeaba.”
  • “E bine să ceri ajutorul. Nu îți arăți slăbiciunea.”
  • “Cei care vor să facă ceva întâlnesc mai mult protest decât susținere.”
  • “Ne măsurăm succesul în like-uri, share-uri și vizualizări. Spectacol online care nu se vede offline.”
  • “Influență și bugete care nu fac nimic util.”
  • “Sa facem ceva împreună din online în offline, să nu fim degeaba.”

 

View this post on Instagram

 

“Hai să facem ceva împreună dinspre online spre offline” – @cabralibacka la #webstockro

A post shared by SocialWeb.ro (@socialweb.ro) on

Apoi a urcat pe scenă Laura Barbu, Brand & Marketing Communication Director la Vodafone. Dar nu a venit singură, ci alături de ea au urcat pe scenă Matei Dima (Bromania) și Delia.

“35% din români vor să încetinească ritmul vieții.” – Laura Barbu, Brand & Marketing Communication Director Vodafone

Laura a continuat prin a ne spune că “tehnologia nu ar trebui sa îndepărteze ci sa ne aducă mai aproape în real”. Sunt perfect de acord cu treaba asta! Noi ar trebui să ne ajutăm de tehnologie. Avem atât de multe metode prin care putem ține legătura unii cu alții. Mai mult, de a crea noi relații.

Delia a cântat noua ei piesa “Trăiește Frumos”. Mai jos pun versiunea LIVE de la KissFM pentru că e faină rău și pentru că I love my job.

Apoi Delia ne-a mărturisit că nu e perfectă. Și ea e absorbită de tehnologie și social media, dar încearcă să devină conștientă că face asta și să se bucure mai mult de moment și abia apoi să posteze ceva pe conturile ei de social media.

“Vreau să se bucure și alții de ce mă bucur eu, dar poate fac mai mult rău decât bine.” – Delia

Altă prezentare cu care am rezonat și mi s-a părut utilă a fost cea a lui Vali Petcu, mult mai cunoscut ca Zoso. Mereu îmi plac prezentările lui. Am citit pe blogul lui că nu e mândru deloc de prezentările cu care vine și mereu i se aglomerează în cap multe idei. Dar chestia care mi s-a părut cea mai utilă din prezentarea lui e despre advertoriale.

Advertorialele sunt dezbătute de atâția ani și nu se ajunge la nici un consens. Ei bine, ce a zis acum el mi se pare că are cel mai mult sens dintre toate opiniile auzite până acum.

Cineva din public l-a întrebat despre o situație concretă: o agenție a venit spre ea cu o campanie, a semnat contractul, dar agenția intervine pe textul ei până nu mai rezonează cu ce apare pe propriul ei blog. Ce sfat i-a dat Vali? “Dacă ai nevoie de bani, play nice. Dacă nu, fuck off. Sau pui P la articol și nu îți mai asumi ce scrie pentru că oricum e cumpărat.”

Dacă rezonezi cu produsul pe care îl promovezi, îl pui fără P și ți-l asumi. Dacă nu, îi pui P. – Vali Petcu

Încă mai poți vedea prezentările Webstock 2018. Înregistrările sunt disponibile pe site AICI.

Webstock 2018 s-a încheiat cu mult așteptata ceremonie Webstock Awards. Vezi AICI câștigătorii ediției.

Din nou, Cristian Manafu și Evensys au făcut o treabă excelentă! Felicitări pentru cele 10 ediții și la și mai multe pe viitor!

Ne vedem la anul ;)

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *