Contact Information

Brandul despre care e vorba aici e Tesco Mobile. Consider că e atitudinea ideală pe care orice brand ar trebuie să o aibă când e prezent în mediile sociale: puțin relaxat, adaptat la personalitatea utilizatorului cu care discuți, puțin amuzant cât să nu te iei prea în serios. Și orice concluzii mai trageți și voi din discuțiile de mai jos (pe care nu ezitați să le notați și în comentarii).

Toată discuția și printscreen-urile sunt de pe BuzzFeed.

Discuția a început de la tweet trimis de către un utilizator.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-1

Apoi Tesco Mobile a răspuns și a continuat discuția.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-2

Și a continuat.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-3

Au intrat în discuție și alte companii.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-4

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-5

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-6

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-7

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-8

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-9

>> Întreaga discuție pe Twitter.

3 moduri prin care poți să fii la curent cu noutățile SocialWeb.roabonează-te prin e-maillike SocialWeb fan page sau abonează-te prin RSS. :)

Share:

administrator

Working and loving social media and online. Lucrez în online din 2006 și în social media din 2008. Am făcut de toate: administrat site-uri, scris articole, coordonat colaboratori, research, organizat evenimente, campanii de marketing, de AdWords, brief-uri and so on. În prezent sunt Social Media Manager pentru Kiss FM. Trecutul meu profesional include joburi ca: Online Coordinator pentru revista Marie Claire, editor colaborator CTRL-D, Social Media Manager și Content Manager pentru www.cosmopolitan.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *