Contact Information

Brandul despre care e vorba aici e Tesco Mobile. Consider că e atitudinea ideală pe care orice brand ar trebuie să o aibă când e prezent în mediile sociale: puțin relaxat, adaptat la personalitatea utilizatorului cu care discuți, puțin amuzant cât să nu te iei prea în serios. Și orice concluzii mai trageți și voi din discuțiile de mai jos (pe care nu ezitați să le notați și în comentarii).

Toată discuția și printscreen-urile sunt de pe BuzzFeed.

Discuția a început de la tweet trimis de către un utilizator.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-1

Apoi Tesco Mobile a răspuns și a continuat discuția.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-2

Și a continuat.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-3

Au intrat în discuție și alte companii.

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-4

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-5

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-6

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-7

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-8

exemplu-social-media-Twitter-pentru-brand-9

>> Întreaga discuție pe Twitter.

3 moduri prin care poți să fii la curent cu noutățile SocialWeb.roabonează-te prin e-maillike SocialWeb fan page sau abonează-te prin RSS. :)

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *