Contact Information

YouTube a împlinit luna trecută 14 ani de activitate și este în acest moment al doilea cel mai accesat site din întreaga lume. În februarie 2017 s-a estimat că erau încărcate mai mult de 400 de ore de conținut în fiecare minut și peste 1 miliard de ore erau vizionate zilnic.

De-a lungul timpului, conținutul s-a schimbat, iar în ultimii ani cele mai vizualizate clipuri au fost cele muzicale. De aceea, nu e de mirare că există doar un video de alt gen în top 10.

În continuare, iată cele mai populare clipuri de pe YouTube din toate timpurile.

#10 Taylor Swift – Shake It Off (2,74 miliarde de vizualizări)

Lansată în 2014, Shake It Off este cea mai populară piesă a lui Taylor Swift și reprezintă o schimbare în cariera sa, renunțând astfel la stilul country pop.

#9 Katy Perry – Roar (2,75 miliarde de vizualizări)

“Roar” a fost lansată în 2013, iar versurile sale au făcut milioane de femei din toată lumea să aibă mai multă încredere în ele și să se simtă mai puternice.

#8 Maroon 5 – Sugar (2,89 miliarde de vizualizări)

“Sugar” a fost regizat de David Dobkin, care a lucrat și la comedia romantică „Wedding Crashers” – din care s-a inspirat pentru realizarea videoclipului. Este interesant de notat că unele dintre nunțiile care apar în clip au fost reale!

#7 Justin Bieber – Sorry (3,08 miliarde de vizualizări)

“Sorry” a fost lansată spre finalul anului 2015, iar în 2016 a devenit una dintre cele mai bine vândute lansări muzicale digitale, cu peste 10 milioane de vânzări doar anul acela.

#6 Psy – Gangnam Style (3,29 miliarde de vizualizări)

Artistul corean Psy activa deja de 11 ani când a lansat Psy, dar abia în acel moment a cunoscut cu adevărat succesul internațional. Beatul catchy și dansul amuzant al lui Psy au atras atenția tuturor, dar, așa cum era de așteptat, cele 15 minute de faimă s-au scurs rapid și puțini i-au urmărit și în continuare cariera muzicală.

#5 Masha and The Bear – Recipe for Disaster (3,45 miliarde de vizualizări)

Acest clip este singurul non-muzical din top 10 cele mai vizualizate de pe YouTube, fiind un episod dintr-un serial de desene animate pentru copii, popular în Rusia.

#4 Mark Ronson – Uptown Funk ft. Bruno Mars (3,46 miliarde de vizualizări)

În momentul lansării, în noiembrie 2014, Uptown Funk a fost un fenomen internațional. A câștigat 2 premii Grammy și un premiu Brit.

#3 Wiz Khalifa – See You Again ft. Charlie Puth (4,01 miliarde de vizualizări)

Lansat pentru a promova filmul “Furious 7”, clipul a servit și ca o formă de tribut adus lui Paul Walker, unul dintre personajele principale din seria “Fast and Furious”.

#2 Ed Sheeran – Shape of You (4,07 miliarde de vizualizări)

În cadrul unui interviu, Sheeran a mărturisit că piesa a fost inițial scrisă pentru Rihanna și Rudimental, dar casa de discuri l-a convins să o păstreze pentru el. Aceasta, credem noi, a fost o alegere foarte potrivită, Shape of You fiind foarte potrivită pentru Ed Sheeran.

#1 Luis Fonsi – Despacito ft Daddy Yankee (5,97 miliarde de vizualizări)

Deși a fost lansată atât de recent (ianuarie 2017), Despacito a reușit să ajungă foarte rapid pe primul loc în topul celor mai vizualizate clipuri de pe YouTube. În aprilie 2017, a fost lansat și un remix featuring Justin Bieber, care a făcut piesa chiar și mai populară.

Numărul de vizualizări pentru aceste clipuri crește constant și cel mai probabil Despacito va depăși curând pragul de 6 miliarde de vizualizări.

Foto: pexels.com

Share:

editor

Sunt content writer din 2011, iar în prezent coordonez echipele de online ale Burda România. În timpul liber îmi place să joc board games, să citesc SF, horror & mistery și să ajung la zi cu prea multe seriale. Am 3 pisici care au pagină de Facebook, iar când vreau „să mă răsfăț” îmi cheltui banii pe ceaiuri și craft beers pe care încă nu le-am încercat. Pe SocialWeb voi scrie despre aplicații pe care le-am testat, voi recomanda tot felul de lucruri interesante și îți voi prezenta știrile momentului din online.

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *