Contact Information

Reddit a publicat un studiu despre comportamentul consumatorilor Gen Z. Studiul a fost realizat în colaborare cu GWI și AmbassCo, pe 3.000 de utilizatori de internet din Marea Britanie, SUA și Germania și s-a axat pe modul în care tinerii descoperă și caută produse online.

Gen Z folosește tot mai mult social media pentru a descoperi noi branduri și produse. Ei nu caută produse, ci se așteaptă ca brandurile să apară în feed-urile lor pe rețelele sociale.

Așa că business-urile trebuie să fie mai active în social media, dar, mai ales, să publice conținut pe care tinerii vor să-l distribuite și cu care vor să interacționeze.

Promovarea prin intermediul influencerilor nu se potrivește pentru orice business, în primul rând. Apoi, dacă te adresezi publicului Gen Z atunci trebuie să știi că aceștia nu au încredere în recomandările influencerilor pentru că produsele recomandate de ei sunt promovare plătită. Așa că preferă să-și ia informațiile din surse mai reale, din comunități online, unde sunt oameni reali.

Business-urile pot atrage publicul Gen Z prin încurajarea review-urilor sincere și crearea de conversații autentice în comunitățile online.

Cum ar fi comunități de pe Reddit, pentru că Reddit e o sursă de încredere pentru publicul Gen Z.

Sursa: ”From search to research: How search marketers can keep up with Gen Z”, iunie 2024

Studiul e realizat de Reddit, deci cumva e de așteptat să evidențieze importanta platformei printre utilizatori, dar Reddit chiar e sursă bună și de research pentru business-uri, dar și pentru consumatorii obișnuiți.

sursa

Photo by Polina Zimmerman

Share:

administrator

Working and loving social media and online. Lucrez în online din 2006 și în social media din 2008. Am lucrat pentru site-urile revistelor Cosmopolitan și Marie Claire (site + social media), apoi am fost Social Media Manager la Kiss FM, radioul #1 din România. Plus alte colaborări ocazionale. Numitorul comun pentru toate proiectele e contentul. Creat, planificat, editat, curatoriat, declinat pentru social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *