Contact Information

Hai să vezi cele mai recente noutăți din social media și internet!

Instagram

▪︎ Aplicația Edits a lansat opțiuni noi:

  • Funcție care te ajută să sincronizezi imaginea cu ritmul piesei
  • În secțiunea Inspiration, recomandări de conținut publicat de alte conturi similare
  • Mai multe efecte video
  • Noi opțiuni de formatare pentru subtitrări  

TikTok

▪︎ TikTok lansează opțiunea prin care poți alege dacă un video să fie publicat fără să apară pe contul tău. Va fi afișat în feed, dar cină intră direct pe profilul tău nu-l va găsi.

WhatsApp

▪︎ WhatsApp lucrează la o opțiune prin care să-ți arate cele mai recente căutări de Channels.

YouTube

▪︎ YouTube actualizează aplicația pentru TV: va introduce un rând dedicat pentru Shorts în feed-ul Subscriptions. Vor fi videouri Short publicate de canalele la care te-ai abonat. 

Acest feed apare în partea de sus a secțiunii și se actualizează cu noi videouri pe măsură ce sunt disponibile.

▪︎ Toată situația cu trailerele fake de pe YouTube se complică. YouTube a interzis reclamele pentru canalele Screen Trailers și Royal Trailer (asta după ce au închis anterior 2 canale). În unele cazuri, studiourile au fost cele care au cerut drepturile de monetizare pentru acest conținut.

X (fostul Twitter) 

▪︎ Community Notes de pe X, fostul Twitter, au acum peste 1 milion de colaboratori

Reddit

▪︎ Reddit a împlinit 20 de ani.

Altele

▪︎ Google și-a actualizat iconița ”G” pentru prima dată în 10 ani. 

▪︎ Google Keep a lansat opțiuni de formatare a textului și pe web.

▪︎ Amazon lansează pe Prime Video reclame la pauză – contextuale și generate cu ajutorul AI. Va folosi machine learning pentru a analiza conținutul difuzat și apoi va livra reclama potrivită atunci când pui pauză.

”Real-time retail signals” e al doilea format de reclame la care lucrează și extrage informațiile unui comerciant direct din Amazon. Și folosește informațiile pentru a crea reclame. ”Call to action” e al treilea format anunțat și include elemente interactive, ca ”abonează-te”.

▪︎ Utilizatorii care intră pe un site prin intermediul unui model AI sunt mai puțini dispuși să interacționeze decât cei veniți prin căutarea organică tradițională, conform unui studiu publicat de Dan Taylor de la SALT.agency.

Google și Microsoft Bing susțin că rezultatele prin căutarea AI oferă click-uri de calitate superioară, dar acest studiu pare să afirme că e invers. Traficul din aceste surse (ChatGPT e cel mai popular) par a fi util pentru căutări în faza timpurie sau informaționașe, nu comportament cu intenție de achiziție.

▪︎ ”The Paper”, spin-off-ul serialului ”The Office”, se va lansa în septembrie.

▪︎ Cercetătorii de la Mass General Brigham din Boston a dezvoltat un instrument AI numit FaceAge și e un algoritm care poate estima vârsta biologică a unui pacient dintr-o fotografie. Practic câți ani au în funcție de cât de sănătoși sunt.

Poate fi folosit pentru a estima sănătatea unui bolnac de cancer și, astfel, să determine cel mai potrivit tratament pentru acesta. Ar putea chiar să estimeze mai bine dacă un pacient bolnac de cancer va trăi peste 6 luni. Acest instrument nu e gândit pentru a înlocui medicul, ci pentru a-l ajuta.

▪︎ Klarna și Duolingo, două companii care au anunțat că oferă putere inteligenței artificiale în companie, nu mai sunt așa de convinse că a fost bună decizia. Klarna a anunțat anul trecut că inteligența artificială face munca a 700 de angajați din customer service, iar Duolingo a anunțat în aprilie că va ănlocui colaboratorii cu AI.

▪︎ Duolingo trece la un sistem care vrea să te facă să te simți mai motivat în loc să te pedepsească pentru greșeli. 

▪︎ Google vrea să folosească AI pentru a bloca scam-urile în timp real în browser-ul Chrome.

▪︎ Discovery Feed din Twitch se pare că nu livrează cum ar trebui, adică nu-i ajută pe creatorii de conținut să aibă creșteri.

▪︎ Amazon a testat roboți în depozite și vestea bună e că oamenii nu pot fi înlocuiți.

#SocialWebNews este un proiect pe care l-am dorit mulți ani. L-am lansat în sfârșit pe 30 august 2019, cu primul articol dedicat noutăților din social media și internet. Pe 17 decembrie 2019, am dus proiectul la un alt nivel, adăugând și componenta video #SocialWebNews. Deși nu am reușit să mențin o constanță pe termen lung, ideea a rămas mereu cu mine și scopul a rămas același: informarea .

Acum, seria video a revenit, așa că te invit să mă urmărești pe YouTube pentru noutăți. În plus, voi publica constant articole actualizate (precum acesta, cu data specificată în paranteză). Dacă ești activ(ă) pe TikTok, urmărește-mă și acolo pentru a rămâne la curent cu ultimele informații. Și nu uita să te abonezi la newsletter pentru cele mai noi știri.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *