Contact Information

Pinterest este o platformă minunată atunci când ești în căutare de inspirație. N-o spunem doar noi, ci și cei peste 300 de milioane de utilizatori activi lunar! Indiferent dacă ești interesat de decorațiuni interioare, un stil de viață mai sănătos, ținute extravagante sau schițe de tatuaje, vei găsi aici aproape orice. 

Ocazional, compania prezintă cele mai importante tendințe ale momentului, în funcție de cuvintele cheie cele mai căutate. Iar acest moment a venit din nou! Iată care sunt trendurile toamnei, care te-ar putea ajuta și în business-ul tău.

Organizare, rutină, pozitivitate, stabilirea obiectivelor

Acestea sunt subiectele care câștigă foarte multă popularitate la începutul anului (după ce toată lumea își stabilește rezoluții pentru anul nou) și la începutul toamnei – „când oamenii caută inspirație după o vară energizantă”, spune Pinterest.

  • „organizarea vieții” a crescut cu 78%
  • „stil de viață sustenabil” a crescut cu 108%
  • salvează planeta” a crescut cu 380%
  • „video organizare” a crescut cu 320%
  • gestionarea bugetului” a crescut cu 3298%
  • „rutină pentru zi productivă” a crescut cu 180%
  • „video rutină de dimineață” a crescut cu 161%
  • „rutină de weekend” a crescut cu 144%
  • „radiază pozitivitate” a crescut cu 103%
  • „gândire sănătoasă” a crescut cu 71%
  • citate inspiraționale poezii” a crescut cu 650%

”De-a lungul anilor, am observat că finalul verii a devenit un moment semnificativ pe Pinterest, când oamenii doresc să facă schimbări personale pentru a-și schimba rutina, a-și seta obiectivele, a se organiza și, cel mai important, a rămâne pozitivi. Numim această mentalitate „înapoi la viață” și descoperim că oamenii au o intenție specifică în ceea ce gândesc”, spune compania.

Cum poți folosi aceste informații pentru business-ul tău?

Dacă ai un magazin, promovează mai mult produsele care îți pot ajuta clienții să își urmărească și îndeplinească obiectivele: jurnale, calendare de birou, cărți motivaționale, echipamente sport, suplimente alimentare etc. 

Încearcă să faci un upgrade afacerii tale, făcând-o mai eco-friendly: renunță la ambalajele de plastic, înlocuiește paiele de plastic cu unele biodegradabile, oferă clienților posibilitatea să aleagă transportul prin curier pe bicicletă etc. Bineînțeles, nu strică să te lauzi și pe social media cu aceste îmbunătățiri. :)

Dacă ai un cont de Youtube, creează câteva clipuri legate de subiectele de mai sus, dacă se potrivesc stilului tău de conținut.

Nu în ultimul rând, fă ceva și pentru tine! Poți încerca să îți gestionezi mai bine bugetul (există și aplicații care te ajută să faci asta), să adaugi mai multe opțiuni sănătoase în dieta ta sau să te apuci de un hobby care te ajută să te relaxezi.

Sursă foto: Unsplash

Share:

editor

Sunt content writer din 2011, iar în prezent coordonez echipele de online ale Burda România. În timpul liber îmi place să joc board games, să citesc SF, horror & mistery și să ajung la zi cu prea multe seriale. Am 3 pisici care au pagină de Facebook, iar când vreau „să mă răsfăț” îmi cheltui banii pe ceaiuri și craft beers pe care încă nu le-am încercat. Pe SocialWeb voi scrie despre aplicații pe care le-am testat, voi recomanda tot felul de lucruri interesante și îți voi prezenta știrile momentului din online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *