Contact Information

Stau mult pe Instagram. Muuuuult. Așa că văd multe story-uri și postări. Și am observat în timp un anumit element care tot apare în postări, în special postări în care e promovat un produs.

Oglinda.

Oglinda poate fi folosită pentru a evidenția un produs. Pentru a face o altfel de poză de promovare a produsului, care ajută brandul să iasă în evidență.

Iar eu sunt extrem de pasionată de tipuri de postări, de modalități prin care poți promova produsul, de altfel de idei. Și e mai ușor să le observ și să le scot în evidență pentru voi. O singură persoană, adică eu, nu poate folosi toate ideile care apare și sunt descoperite.

Prin urmare, descoperă mai jos diferite postări în care e inclusă oglinda. Poate îți oferă inspirație pentru brandul tău.

@heyhegia

@heyhegia

@victoriamisu

@victoriamisu

@narsissist

@brittanybathgate

@createcultivate

@marieclaireau

După cum ai văzut mai sus, oglinda te poate ajuta să separi produsul, să pui accent pe ele. După cum vezi în ultima poză o poți face și pentru machiaj. Să pui accent pe buze sau pe ochi.

Cum ți se pare ideea de a folosi oglinda ca alement ajutător de promovare?

Share:

administrator

Working and loving social media and online. Lucrez în online din 2006 și în social media din 2008. Am făcut de toate: administrat site-uri, scris articole, coordonat colaboratori, research, organizat evenimente, campanii de marketing, de AdWords, brief-uri and so on. În prezent sunt Social Media Manager pentru Kiss FM. Trecutul meu profesional include joburi ca: Online Coordinator pentru revista Marie Claire, editor colaborator CTRL-D, Social Media Manager și Content Manager pentru www.cosmopolitan.ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *