Stau mult pe Instagram. Muuuuult. Așa că văd multe story-uri și postări. Și am observat în timp un anumit element care tot apare în postări, în special postări în care e promovat un produs.

Oglinda.

Oglinda poate fi folosită pentru a evidenția un produs. Pentru a face o altfel de poză de promovare a produsului, care ajută brandul să iasă în evidență.

Iar eu sunt extrem de pasionată de tipuri de postări, de modalități prin care poți promova produsul, de altfel de idei. Și e mai ușor să le observ și să le scot în evidență pentru voi. O singură persoană, adică eu, nu poate folosi toate ideile care apare și sunt descoperite.

Prin urmare, descoperă mai jos diferite postări în care e inclusă oglinda. Poate îți oferă inspirație pentru brandul tău.

@heyhegia

@heyhegia

@victoriamisu

@victoriamisu

@narsissist

@brittanybathgate

@createcultivate

@marieclaireau

După cum ai văzut mai sus, oglinda te poate ajuta să separi produsul, să pui accent pe ele. După cum vezi în ultima poză o poți face și pentru machiaj. Să pui accent pe buze sau pe ochi.

Cum ți se pare ideea de a folosi oglinda ca alement ajutător de promovare?

► Abonează-te la newsletter-ul SocialWeb.ro pentru a fi la curent cu tot ce public pe site. Sau dă Like paginii de Facebook SocialWeb.ro. Dacă preferi să urmărești video-uri, dă Subscribe canalului de YouTube SocialWeb.ro.