SocialPedia 47: Totul despre Strategie în Social Media cu Adriana Georgescu, Andra Nistor și Alex Dincovici
„Social Media Strategy” este tema ediției 47 a SocialPedia. Evenimentul powered by Lidl România este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și se va organiza offline, pe 11 aprilie 2023, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Adriana Georgescu – Digital Strategist @ Golin România, Andra Nistor – Coordonator Marketing – Departamentul de Agricultură al Statelor Unite și Alex Dincovici – Antropolog.
Cel mai important motiv pentru care orice brand trebuie să aibă o strategie de comunicare este construirea unei prezențe online organice, puternice și relevante. În acest fel, se asigură că toate obiectivele pe care le-a stabilit sunt atinse (sau nu) și pot fi urmărite mai bine. Va ajunge la publicul țintă mai eficient și va reuși să creeze conținut mai bun.
În acest moment, există aproape 5 miliarde de utilizatori de social media la nivel global care folosesc, în medie, șapte rețele sociale diferite în fiecare lună. Aceștia petrec în social media în jur de 151 de minute pe zi. Platformele sociale rămân cel mai bun loc pentru extinderea vizibilității și a reach-ului.
Iar brandurile și creatorii de conținut trebuie să se „lupte” și mai mult pentru atenția utilizatorilor. Cel mai bun aliat: strategia de social media, care stabilește exact ce pași trebuie urmați.
La SocialPedia 47 discutăm despre cum construiești o strategie eficientă de social media, cum alegi cele mai potrivite platforme pentru tine și de ce ai nevoie de strategii, în general, în viața profesională.
Vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Cât de important este să ai o strategie de social media?
- Cum începi să faci o strategie de social media?
- Ce trebuie să includă strategia ta de comunicare pentru rețelele de socializare?
- Cum alegi cele mai potrivite platforme pentru tine, business-ul tău sau brandul tău?
- Tips & Tricks direct de la branduri pentru o strategie eficientă de social media.
- De ce avem nevoie de strategii în viața profesională?
- Cum stabilim obiectivele, cum facem raportarea?
„Deja am intrat în Q2 2023, așa că sper că nu mai există branduri care să se întrebe dacă are sens să fie prezente în social media. Mai degrabă, focusul ar trebuie să fie pe cum un brand poate fi relevant și vizibil în social media, iar asta ne duce în punctul cel mai important și premergător oricărei comunicări pe rețelele sociale: strategia de social media. Cum ar trebui să arate? La ce ne uităm înainte să decidem care este cel mai potrivit canal social media pentru un brand? La ce oră ar trebui să postăm conținut? Ar trebui să integrăm influencerii în strategia de social media? La toate acestea vă voi răspunde pe 11 aprilie, la o nouă ediție SocialPedia”,
declară Adriana Georgescu, Digital Strategist la Golin România.
„Pentru orice brand sau creator de conținut, strategia de social media este foarte importantă pentru o comunicare corectă și eficientă. De aceea, este esențial să știe care sunt pașii pe care trebuie să îi urmeze, cum să își stabilească obiectivele și cum să măsoare rezultatele. Cei trei invitați ai evenimentului sunt specialiști în domeniile lor și sunt pregătiți să ofere participanților insight-uri valoroase și sfaturi bune”,
declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-47.
Despre Speakeri
Adriana Georgescu, Digital Strategist @ Golin România
Adriana Georgescu este Digital Strategist la Golin România unde dezvoltă și urmărește implementarea strategiilor de social media pentru clienții din portofoliu, dar este implicată puternic și în new business. Alături de Path, divizia specializată în analiza și interpretarea datelor cu impact strategic pentru clienții grupului Lowe Group, se ocupă de consolidarea zonei de digital tools, cu ajutorul cărora să extragă insights care să aducă valoare pentru clienții Golin și brandurile lor.
Adriana are o experiență de aproape 10 ani în digital și social media, timp în care a dezvoltat și a implementat numeroase strategii atât pentru branduri locale, cât și pentru branduri globale.
Andra Nistor, Coordonator Marketing – Departamentul de Agricultură al Statelor Unite
Andra Nistor a lucrat în ultimii 13 ani în industria media pentru trei dintre cele mai importante trusturi de presă din România, coordonând ulterior departamente de media și marketing, atât la nivel local, cât și în Europa de Est. De cinci ani este Coordonator Marketing pentru Departamentul de Agricultură al Statelor Unite în România, unde se ocupă de partea de trade și marketing, pentru food and drink ingredients.
Alex Dincovici, Antropolog
Alexandru Dincovici este antropolog, doctor în sociologie, lector asociat la SNSPA și Universitatea din București, consultant în marketing și comunicare și owner al IziBIZ Consulting.
SocialPedia 47 Powered by Lidl România
Partener: MTH Digital
Partener media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopți, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME România
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 – 46, București
Împreună învățăm să iubim frumos social media.🙂
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Să contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 15 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 15 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.