Contact Information

Astăzi a fost făcută publică știrea că Facebook a cumpărat MSQRD, ceea ce înseamnă că ei iau în serios Snapchat-ul (spre deosebire de alții). Acum câteva zile mi-am descărcat și eu aplicația și acum s-a ivit contextul să vă povestesc de ea mai repede.

Până acum Facebook s-a pliat pe orice trend.

A cumpărat WhatsApp pentru că în acel moment era o deschidere către comunicare fără limite (impuse de companiile de telefonie mobilă).

Apoi au cumpărat Instagram pentru că se anticipa o explozie pe partea de fotografie. Se simțea nevoia unei aplicații separate de Facebook, care să fie și pe placul comunității de fotografi. Plus că telefoanele au camere tot mai performante și de ce să nu ai o platformă care să faciliteze tot procesul ăsta?

Iar acum au anunțat că au cumpărat MSQRD (download Android | download iOS) pentru că s-a prins gustul Snapchat-ului.

Facebook a cumpărat MSQRD

Acum câteva zile mi-am descărcat și eu aplicația MSQRD (când am văzut că e în sfârșit disponibilă pentru Androidul meu). Cred că am o versiune foarte basic sau e mult mai cool pentru posesorii de iPhone pentru că pe net am găsit că sunt și mai multe filtre decât ce am eu. Experiența mea personală cu telefonul meu cu Android e că Snapchat în momentul ăsta e mult mai cool.

Bottom line e că MSQRD e mult mai ușor de folosit (toată chestia cu ținutul ecranului apăsat de la Snapchat ca să îți detecteze fața e enervantă când nu merge), iar Facebook o să îl facă și mai cool.

Se pot face multe chestii faine cu tipul ăsta de aplicații și îmi place și ideea celor de la Snapchat de a schimba filtrele constant. Are mereu ceva nou și te face să verifici aplicația în fiecare zi. Eu intru și ca să văd ce fac alții, să observ cum e folosită de alte persoane / branduri / evenimente.

Citește mai multe despre achiziție pe site-ul TechCrunch.

Și mesajul de la Mark:

Taking a break from coding to welcome the MSQRD team to Facebook!

Posted by Mark Zuckerberg on Wednesday, March 9, 2016

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *