Contact Information

O strategie de social media reușită include mai mulți factori. Cei mai importanți după părerea mea sunt conținut unic și de interes și momentul în care postezi.

Facebook

  • Cel mai bun moment: între orele 13 și 16
  • Momentul optim: miercuri, ora 15
  • E recomandat să nu postezi: în weekend, înainte de 8 dimineața și după 8 seara

Pozele generează o rată mai mare de engagement.

Twitter

  • Cel mai bun moment: de luni până joi între 13 și 15
  • Momentul optim: de luni până joi între 9 și 15
  • E recomandat să nu postezi: în fiecare zi după ora 20 și vinerea după ora 15

Tweeturile cu poze înregistrează cu 36% mai multe clickuri și cu 41% mai multe RT-uri.

LinkedIn

  • Cel mai bun moment: de marți până joi
  • Momentul optim: prânz și între orele 17 și 18
  • E recomandat să nu postezi: lunea și vinerea între 10 seara și 6 dimineața

Pinterest

  • Cel mai bun moment: sâmbătă dimineață
  • Momentul optim: vineri, ora 15 (pentru modă și retail)
  • E recomandat să nu postezi: între orele normale de lucru

55% dintre utilizatori au interacționat cu branduri și retaileri (față de 48% dintre utilizatorii Facebook).

Tumblr

  • Cel mai bun moment: vineri seara
  • Momentul optim: de duminică până marți între orele 19 și 22
  • E recomandat să nu postezi: înainte de ora 16

Utilizatorii petrec 14 minute pe vizită. Cu 1 minut și jumătate mai mult față de durata medie a vizitei pe Facebook.

Google+

  • Cel mai bun moment: între 9 și 10 dimineața
  • Momentul optim: miercuri, ora 9
  • E recomandat să nu postezi: dimineața devreme și seara

Cifrele nu reprezintă o rețetă de succes în social media. Sunt orientative. Fiecare administrator de conturi social media trebuie să facă propria analiză (periodic) pentru a afla momentul optim de postare.

Care-e-momentul-ideal-sa-postezi-pe-retelele-de-socializare

 

sursa

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *