O strategie de social media reușită include mai mulți factori. Cei mai importanți după părerea mea sunt conținut unic și de interes și momentul în care postezi.
- Cel mai bun moment: între orele 13 și 16
- Momentul optim: miercuri, ora 15
- E recomandat să nu postezi: în weekend, înainte de 8 dimineața și după 8 seara
Pozele generează o rată mai mare de engagement.
- Cel mai bun moment: de luni până joi între 13 și 15
- Momentul optim: de luni până joi între 9 și 15
- E recomandat să nu postezi: în fiecare zi după ora 20 și vinerea după ora 15
Tweeturile cu poze înregistrează cu 36% mai multe clickuri și cu 41% mai multe RT-uri.
- Cel mai bun moment: de marți până joi
- Momentul optim: prânz și între orele 17 și 18
- E recomandat să nu postezi: lunea și vinerea între 10 seara și 6 dimineața
- Cel mai bun moment: sâmbătă dimineață
- Momentul optim: vineri, ora 15 (pentru modă și retail)
- E recomandat să nu postezi: între orele normale de lucru
55% dintre utilizatori au interacționat cu branduri și retaileri (față de 48% dintre utilizatorii Facebook).
Tumblr
- Cel mai bun moment: vineri seara
- Momentul optim: de duminică până marți între orele 19 și 22
- E recomandat să nu postezi: înainte de ora 16
Utilizatorii petrec 14 minute pe vizită. Cu 1 minut și jumătate mai mult față de durata medie a vizitei pe Facebook.
Google+
- Cel mai bun moment: între 9 și 10 dimineața
- Momentul optim: miercuri, ora 9
- E recomandat să nu postezi: dimineața devreme și seara
Cifrele nu reprezintă o rețetă de succes în social media. Sunt orientative. Fiecare administrator de conturi social media trebuie să facă propria analiză (periodic) pentru a afla momentul optim de postare.