Contact Information

Hai să vezi cele mai recente noutăți din social media și internet!

TikTok

▪︎ TikTok oferă sfaturi pentru campaniile de Valentine’s Day. 

▪︎ TikTok estimează că business-urile mici vor pierde venituri de peste 1 miliard de dolari pe lună dacă platforma va fi interzisă în SUA.

Threads

▪︎ Threads lucrează la o opțiune prin care poți alege ce nume să fie afișat pe profilul tău și astfel nu mai preia automat ce ai pe Instagram. Îl vei putea schimba de două ori în 14 zile. 

▪︎ Altă opțiune la care lucrează Threads e legată de cover – să îți poți personaliza profilul cu o imagine de cover

WhatsApp

▪︎ Se pare că vom avea noi wallpapere pentru fereastra de chat de pe WhatsApp.

X (fostul Twitter) 

▪︎ X plănuiește să lanseze ”X Money” în 2025.

▪︎ X a publicat trenduri cheie din 2024:

Afișările la videouri au crescut cu 40% de la an la an – 8,3 miliarde de afișări video pe zi.

Beyoncé, Taylor Swift și Ariana Grande și-au menținut popularitatea, iar Charli XCX s-a evidențiat prin menționări mai mult în 2024.

La capitolul filme: ”The Substance”, “Deadpool and Wolverine” și “Wicked” au stârnit cel mai mare interes.

“Era” e termenul care a avut cea mai mai creștere de-a lungul anului – cu siguranță a contribuit și Taylor Swift la o parte din ele ținând cont că turneul ei s-a numit ”Eras” (și a fost turneul cu cele mai mari încasări din toate timpurile).

Avem și un top al celor mai folosite emoji pe X:

Plus, cele mai mari momente pe X din 2024: 

  • moo deng
  • gta vi
  • the eras tour
  • ozempic
  • solar eclipse

Nu știu cât de real e topul ăsta. Ca de altfel orice informație furnizată despre X. 

Au fost alegeri în SUA. Au fost campionate de fotbal. Jocurile Olimpice. Din topul lor ai zice că a fost cel mai plictisitor an.

▪︎ X se apropie de lansarea unui nou buton în meniul din partea de jos a aplicației – unul dedicat pentru conținutul video

Altele

▪︎ Bluesky a lansat Trending Topics. Te va ajuta să găsești mai ușor conținut pe subiecte populare.

▪︎ Bluesky are acum peste 25,9 milioane de oameni pe platformă.

▪︎ Telegram lansează o nouă metodă de verificare pentru conturi, o modalitate prin care să transformi cadouri în NFT-uri cu fundaluri și iconițe customizabile, plus reacții cu emoji pentru mesaje informative (cum ar fi atunci când cineva intră într-un grup) și noi filtre căutare pentru discuții (private și de grup) și canale.

▪︎ Atacurile de tip „phishing” vor deveni tot mai periculoase. Emailurile devin tot mai personale pentru că folosesc informații personale, obținute cu ajutorul unui tool AI care adună informații publice.

▪︎ Spotify a anunțat lansarea noului ”Partner Program”, prin care podcasturi populare pot monetiza conținutul video. Programul e disponibil acum în SUA, Marea Britanie, Canada și Australia. 

▪︎ Samsung a anunțat un parteneriat cu Instacart și le permite clienților care au frigiderele smart Samsung Bespoke să comande cumpărăturile necesare prin intermediul device-ului.

Tehnologia Samsung Vision AI identifică ce e în frigider și determină ce e pe terminate. Apoi folosește API-ul Instacart și sugerează produse care apoi pot fi comandate. 

▪︎ La sfârșitul lunii se lansează un film interesant: ”Love Me”. E un film romantic și post-apocaliptic despre 2 AI-uri (o geamandură și un satelit) care se îndrăgostesc în spațiul digital și se dezvoltă în avataruri inspirate dintr-un video de pe YouTube al unui cuplu.  

Cred că e un film interesant ținând cont de evoluția AI-ului în viețile noastre.

#SocialWebNews este un proiect pe care l-am dorit mulți ani. L-am lansat în sfârșit pe 30 august 2019, cu primul articol dedicat noutăților din social media și internet. Pe 17 decembrie 2019, am dus proiectul la un alt nivel, adăugând și componenta video #SocialWebNews. Deși nu am reușit să mențin o constanță pe termen lung, ideea a rămas mereu cu mine și scopul a rămas același: informarea .

Acum, seria video a revenit, așa că te invit să mă urmărești pe YouTube pentru noutăți. În plus, voi publica constant articole actualizate (precum acesta, cu data specificată în paranteză). Dacă ești activ(ă) pe TikTok, urmărește-mă și acolo pentru a rămâne la curent cu ultimele informații. Și nu uita să te abonezi la newsletter pentru cele mai noi știri.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *