SocialPedia revine în forță cu o nouă ediție adaptată noului context, online. Ediția 22 a SocialPedia are loc pe 19 ianuarie 2021, de la ora 18:00, live pe ZOOM. Speakerii acestei ediții sunt: Andrei Cismaru, Mihai Vasilescu, Dan Dragomir, bloggeri, și Alex Dincovici, antropolog și doctor în sociologie.
În 2021, în România există aproape 100.000 de bloguri, dintre care doar aproximativ 2000 postează conținut măcar o dată pe săptămână și doar aproximativ 400 scriu de peste 20 de ori pe lună (conform Zelist.ro). S-a spus că blogurile sunt pe moarte sau că nu mai are niciun sens să pornești unul. Cu toate acestea, bugetele de marketing se îndreaptă constant către bloggerii care scriu calitativ și constant și care au reușit să strângă în jurul lor comunități fidele și dedicate.
Invitații SocialPedia 22 vor discuta despre toate aceste lucruri și vor încerca să răspundă la întrebări precum:
- Mai merită să scrii pe blog în 2021?
- Cum s-au schimbat blogurile din 2006 până acum?
- Primele 2 mari campanii pe bloguri în România s-au desfășurat în august 2007 (conform Zoso.ro). Cum a evoluat piața de atunci?
- Ce presupune munca din spatele unui blog în 2021?
- Cum ne-a schimbat pandemia modul de viață?
“De când au apărut primele bloguri în România și până acum s-a schimbat totul. Dacă la început era suficient să scrii bine, acum trebuie să te și promovezi și să te transformi în propriul tău PR. Cu toate acestea, credem că pe primul loc trebuie să rămână mereu calitatea conținutului, iar speakerii acestei ediții o demonstrează de ani de zile. Într-o lume a contentului efemer și a rețelelor sociale de tip Instagram, TikTok și Snapchat, blogurile au locul lor și îl vor avea mulți ani de acum încolo”, declară organizatorii evenimentului.
Biletele sunt disponibile online și pot fi cumpărate de aici: https://socialpedia.eu/socialpedia-22/.
Despre Speakeri
Andrei Cismaru – blogger
Andrei Cismaru are peste 10 ani de experiență în domeniul online, cu expertiză avansată în zona de: social media, content creation, digital performance, e-commerce. A fost implicat în peste 100 de campanii online în calitate de blogger/om de digital. Scrie pe blog din 2009 cu nerv și plăcere, dar nu pentru toată lumea. Se încăpățânează să creadă în contentul scris, la fel ca echipa SocialPedia!
Dan Dragomir – blogger
Dan Dragomir este fost jurnalist și actualmente pro-blogger, consultant și antreprenor online. A început să scrie pe blog acum 15 ani și acum este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați creatori de conținut din domeniul tech.
Mihai Vasilescu – blogger
Mihai Vasilescu este blogger de aproape 8 ani și scrie din pasiunea de a scrie și pentru că un pic de umor ne face bine tuturor. În plus, este și copywriter de la 09.00 la 18.00.
Alex Dincovici – antropolog și doctor în sociologie
Alex Dincovici este antropolog, doctor în sociologie, lector asociat la SNSPA, consultant în marketing şi comunicare şi owner al IziBIZ Consulting.
Eveniment powered by KISS FM
Parteneri Media: Zile si Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, MORE Networking, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de social media din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De aproape 13 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Despre Iulia Stănescu
Iulia Stanescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De doi ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie