Stau mult pe Instagram. Muuuuult. Așa că văd multe story-uri și postări. Și am observat în timp un anumit element care tot apare în postări, în special postări în care e promovat un produs.
Oglinda.
Oglinda poate fi folosită pentru a evidenția un produs. Pentru a face o altfel de poză de promovare a produsului, care ajută brandul să iasă în evidență.
Iar eu sunt extrem de pasionată de tipuri de postări, de modalități prin care poți promova produsul, de altfel de idei. Și e mai ușor să le observ și să le scot în evidență pentru voi. O singură persoană, adică eu, nu poate folosi toate ideile care apare și sunt descoperite.
Prin urmare, descoperă mai jos diferite postări în care e inclusă oglinda. Poate îți oferă inspirație pentru brandul tău.
După cum ai văzut mai sus, oglinda te poate ajuta să separi produsul, să pui accent pe ele. După cum vezi în ultima poză o poți face și pentru machiaj. Să pui accent pe buze sau pe ochi.
Cum ți se pare ideea de a folosi oglinda ca alement ajutător de promovare?