Contact Information

Zilele trecute scrollam pe Instagram și la un moment dat am ajuns la o postare de pe contului brandului J.Crew, moment în care Instagram m-a alertat că are taguri de produse. Mai exact, pot face shopping direct din Instagram.

Opțiunea a început să fie testată pe Instagram în 2016, iar în 2017 a devenit disponibilă pentru magazinele din SUA. Acum câteva zile, Instagram a anunțat că a extins această opțiune către 8 țări: Australia, Brazilia, Canada, Franța, Germania, Italia, Spania și UK.

Vezi în continuare cum arată toate elemente și pașii prin care poți cumpăra online direct din Instagram. Știu că nu e o noutate, dar tot mi se pare foarte cool să poți să ajungi direct la un anumit obiect printr-o postare de Instagram.

Tag-ul produselor în postările de Instagram e disponibil doar prin aplicația de mobil, nu și prin varianta web a site-ului.

Luăm ca exemplu contul de Instagram al brandului J.Crew, unde am văzut prima dată opțiunea de shopping online.

Buton nou pentru conturile magazinelor online

Întâi și întâi, acum e un nou buton disponibil pentru conturile magazinelor online – Shop. Când dai tap pe el, te duce într-o secțiune separată unde poți să vezi toate postările lor cu taguri de produse. Adică toate postările prin care poți cumpăra direct un produs.

Postările cu produse tagged au un nou icon

Apoi, postările cu aceste tag-uri de produse conectate la pagina lor din site au o nouă iconiță prin care le poți identifica imediat – are forma unei sacoșe de shopping.

Toții pașii prin care ajungi dintr-o postare pe Instagram pe pagina produsului din site

Intri pe contul unui magazin online. Dai tap pe o poză care ți-a plăcut. Apoi dai tap pe poză pentru a ți se afișa toate tag-urile de produs.

Dai tap pe tag-ul de produs și te duce într-o postare specială pentru produs. Apoi dai tap pe butonul Shop Now și ți se deschide o fereastră de browser, cu pagina produsului pe care îl poți comanda direct.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *