Guest post de Oana Voncick (OxygenPR).
Atenție! Unele emoji nu sunt disponibile (au rămas la stadiul de propunere sau au fost utilizate pentru o campanie specifică), altele au fost deja aprobate și pot fi folosite.
Emoji-urile incluse în acest top sunt rezultatul a 12 luni în care au fost adunate solicitările utilizatorilor de pe Twitter, Facebook, dar și de pe Instagram și împărțite pe diferite categorii.
Iată câteva exemple:
Oameni
- Asistentă medicală
- Roșcată
- Afro
Smiley face
- Smiley petrecăreț
- Smiley cu ochii “zâmbitori” care își arată dinții
- Smiley confuz
- Smiley – chef italian care trimite un pupic
Gesturi
- Toate degetele împreună (asociat gesturilor făcute de italieni)
- Indexul și degetul mare apropiate (pentru a arăta ideea de “puțin”)
Animale și natură
- Flamingo
- Hipopotam
- Cangur
- Bursuc
- Leneș
Activități
- Lacrosse
- mersul pe role
- Softball
Mâncare și băuturi
- Bagel
- Cupcake
- Mango
- Ceai Mate
- Cafea “la pachet”
Citește și: Care sunt cele mai folosite emoji pe Facebook
Obiecte
- Mătură
- Disco
- Andrele (tricotaj)
- Șurubelniță
- Roabă
- Baston
Alte simboluri
- Infinitul
- Bere în diferite culori
- Înghețată cu diverse arome
Cum sunt alese și implementate noile emoticoane?
Există deja o procedură standard în acest sens. În fiecare an, organizația non-profit Unicode Consortium ia în considerare solicitările și tendințele și stabilește câteva sute de noi emoji care să fie implementate. După ce sunt stabilite, marile companii – Apple, Google, Microsoft, Facebook și Twitter – decid când să le facă accesibile utilizatorilor.
De exemplu, Google și Apple implementează de obicei noile emoticoane între octombrie și decembrie.
În prezent, sunt în jur de 2.000 de astfel de simboluri pe care le putem folosi pe rețelele de socializare.
Voi ce simboluri credeți că ar trebui să fie introduse de Facebook?
Foto: Designed by Freepik
Oana Voncick
La întrebarea ce voiai sa te faci când erai mic? Într-o formă sau alta răspunsul era jurnalistă. Mi se părea profesia careia curiozitatea și nevoia de a fi mereu activă puteau să îi dea swipe right.
Anii au trecut și am ajuns din presă în agenție, unde primesc zi de zi noi provocări, iar social media e o componentă de bază în orice campanie pe care o gândesc pentru un client.
Mă găsești la festivaluri cu muzică bună, la un gin&tonic bine proporționat, descoperind chestii de mâncat noi, la o cafea intensă cu fetele, căutând o carte de citit pe nerăsuflate și nu continui lista, să nu devenim prea romantici.