Amy Marietta a publicat zilele trecute un video pe TikTok care a stârnit multe discuții. În video a vorbit despre cele mai recente recomandări oferite de Instagram într-un call privat.
Hai să-ți zic ce recomandări ne-a povestit că au venit de la Instagram!
1. Instagram nu va mai ajuta engagementul Reel-urilor editate în CapCut sau care au watermark cu TikTok. Prin metadata sunt depistate lucrurile astea.
Amy Marietta a povestit că a publicat și Reel-urile editate prin aplicația Instagram, dar nu a observat o diferență semnificativă. Deci, îți recomand să încerci și tu să vezi dacă e chiar o diferență între ele.
Se pare însă că vor apărea mai multe opțiuni de editare pentru Reel-uri.
2. Muzica e o mare problemă. Instagram recomandă să nu mai folosești Original Audio, dar nu se referă la audio-ul înregistrat de tine, ci la Original Audio de la alte Reel-uri. Acel audio de multe ori include muzică piratată (un utilizator obișnuit nu are drepturi de distribuție).
Conturile business au probleme și mare când vine vorba de audio-uri pentru că nu au acces la muzică populară pentru că tot ce face un business e promovare comercială și drepturile de distribuire a muzicii nu includ promovarea de produse, servicii etc.
3. Folosește audio din secțiunea Trending atunci când alegi să folosești muzică pentru video. Algoritmul va favoriza conținutul astfel.
4. Algoritmul favorizează conturile care publică zilnic în feed.
În al doilea video publicat pe tema asta a arătat un screenshot din email-ul trimis după call și acolo e menționat: ”Pentru a avea un engagement bun e cel mai bine să postezi de minimum 2 ori pe zi cu o perioadă de timp lăsată între cele 2 postări”.
5. Și dacă tot vorbim de frecvență, Instagram ne recomandă să publicăm 6 story-uri pe zi: 2 dimineața, 2 la prânz și 2 seara. Nu e chiar așa de exagerată recomandarea asta. Răspândind story-uri de-a lungul zilei te aduce în față pe rândul de story-uri din home screen.
Ține minte că sunt recomandări, nu sunt rețete de succes. Dacă nu postezi deloc pe story, poți să încerci metoda asta. Dacă postezi mai des pe story, continuă să o faci. Și ce recomand mereu: analizează mereu cifrele. Doar așa descoperi ce merge și ce nu merge, ce intervale de timp să testezi, să postrezi etc.
6. Videourile verticale sunt de preferat (9:16). Imaginea să ocupe tot ecranul și să nu existe margini colorate.
7. Folosește între 3 și 5 hashtag-uri.
8. Optimizează descrierea postărilor pentru căutare. Include cuvinte cheie care pot ajuta la descoperirea conținutului tău.
9. Instagram ne recomandă să folosim mai multe call-to-action în story-uri. Așa le zice Amy în video. Dar e ceva ce au recomandat de mult timp pentru că se referă la sticker-ele interactive din story: polls, Q&A (astea sunt exemplele incluse de ea în video). Pe lângă astea, stickere de interacțiune mai sunt și Quiz și Slider-ul acela cu emoji. Orice înseamnă tap pe ecran e de fapt interacțiune. Și Instagram incurajează de mai mult timp folosirea lor.
10. Inclusiv în Reel-uri include aceste stickere. Acolo ai la dispoziție: Poll, Quiz și Slider. Include-le ori de câte ori poți!
11. Interacționează cu fiecare comentariu care e publicat după ce ai publicat o postare (poză sau Reel).
12. Pentru audio în trending, poți să intri și pe contul Creators de pe Instagram. E un reper în partea de sus, Instagram Anthems. Nu știu cât de mult te ajută acele piese, dar merită să încerci. (Bine, după ce se rezolvă haosul actual cu muzica)
Îți reamintesc că acestea nu sunt literă de lege. Alege ce merge bine pentru tine, programul tău de postări, analizează constant cifrele postărilor și story-urilor.
3 Comments