Contact Information

În următoarele luni, Facebook va lansa un nou mod de publicitate prin Facebook Messenger. Cei de la TechCrunch au obținut un document destinat business-urilor.

facebook-business-messagesÎn documentul respectiv, Facebook recomandă business-urilor să pornească conversații cu clienții lor pentru ca ulterior să îi poată folosi (e un termen prea dur?) pentru reclamă.

Din articolul de pe TechCrunch reiese că reclama se va putea face doar către utilizatorii cu care s-au pornit conversații.

În plus, există și un URL scurt – fb.com/msg (nu îmi merge) – care pornește o conversație cu un business. Facebook neagă pregătirea acestui nou tip de publicitate, însă confirmă existența acestui link scurt. Deci, ceva tot e adevărat.

Să vedem ce o să iasă! De fapt știu ce iese, încă un loc în care pot apărea informații nesolicitate, dar poate fi și un tool util (dar la noi se cam face abuz de orice).

Foto: TechCrunch, Death to the Stock Photo

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *