Contact Information

Jesse Thomas de la agenția JESS3 ne oferă o “imagine” actualizată a structurii universului geosocial din 2011. Mulțumim Jesse! ;)

În grafice sunt incluse marile rețele de socializare, dar și altele. Diferențele cele mai mari includ: creșterea rețelei chinezești Qzone și a Twitter-ului, căderea dramatică a MySpace-ului și stagnarea Friendster.

Alte schimbări demne de menționat:

  • La nivel mondial sunt folosite 5,3 bilioane de terminale mobile, dintre care 21,8% sunt smartphone-uri. (fyi, nokia e în topul listei de branduri de telefoane).
  • Skype este în continuă creștere datorită investiției în aplicații și platformă mobilă.
  • Facebook-ul acum a ajuns la 629 milioane de utilizatori înregistrați și 250 milioane de persoane accesează rețeaua pe mobil.
  • Qzone, versiunea chinezească a Facebook-ului, are o creștere uluitoare cu 480 milioane  de utilizatori înregistrați.
  • La capitolul email, Hotmail încă domină topul, dar Gmail-ul câștigă tot mai mult teren.
  • Serviciile de localizare sunt în creștere, dar într-un ritm mult mai lent față de celelalte rețele de socializare.

Universul Geosocial în 2011

Universul Geosocial în 2011

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *