Alexandru Negrea a publicat un ebook despre beneficiile pe care le pot avea companiile prezente pe Google+. Mai jos poți citi și observațiile/completările mele la informația prezentată.
Prima observație
La partea cu Google+ Newsletter – trimiterea pe mail a posturilor, am făcut research să aflu de fapt la câte persoane se poate trimite. Am găsit într-o discuție pe Google+ că numărul ar fi 50.
Insă după testele proprii, prima dată am reușit să trimit la un cerc cu 30 de utilizatori, apoi mi-a mers doar cu 5. Deci oricum ar fi toată chestia asta e tot mai dificilă cu cât ai mai mulți followeri. Eventual poți folosi asta realizând cercuri pe diverse criterii și personalizând mesajele pentru cercuri (de exemplu, după oraș sau clienți care au cumpărat deja produse din magazinul tău).
A doua observație
La partea despre indexarea în Google, Alexandru menționează un experiment de-al lui cu text formatat bold în descrierea link-urilor distribuite pe pagina Google+.
O informație nouă pe care am aflat-o (nu m-am gândit niciodată să caut pe Google) din discuția cu Alexandru în cadrul comentariilor: textul din câmpul de descriere la fereastra de post pe Google+ poate fi formatat cu bold pur și simplu încadrând textul între steluțe: *text*.
Pentru italic folosești _text _ și pentru strikethrough -text-.