Contact Information

Săptămâna trecută am scris despre o schimbare majoră pe care a facut-o Twitter. Între timp, cei de la Twitter au oferit și o explicație oficială.

Pe TechInsider am descoperit declarația dată de Kevin Weil, Senior Vice President of Product la Twitter:

a fantastic change for the platform (…) What we found actually backed up our intuition, which is that the heart is a very universal symbol. It’s a much more inclusive symbol. (…) You only have a few favorites. There are only a few things that are your favorites, but you can like lots of things. And the word ‘like’ is a work that applies across cultures, across time zones. People just understand it better.

Acesta mai adaugă că de când s-a efectuat schimbare s-au înregistrat 6% mai multe like-uri la tweet-uri.

Exact ce am bănuit și eu. S-au adaptat la trend, adică la ce face Facebook că el domină.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *