Twitter Analytics (cel oficial, al rețelei de socializare) este în sfârșit public. Cel puțin așa s-a anunțat. Aseară nu mi-a mers din prima, am reușit să-l accesez abia după vreo jumătate de oră (și toate datele erau 0), iar acum iar nu mai este disponibil. La tine e accesibil și cu date?
Dar hai să îți zic cum ajungi la el.
Te duci pe ads.twitter.com și te loghezi în contul tău de Twitter. Ar trebui să ai opțiunea în partea stânga, sus, lângă logo. (La mine ba e, ba nu e).
In Analytics ai 2 opțiuni: Timeline activity și Followers.
Îți oferă cifre legate de retweet-uri, favorites, câte click-uri au fost făcute pe link-urile din tweet-uri; poți grupa tweet-urile după cele mai bune, bune sau poți alege să vezi datele pentru toate, așezate în ordine, începând cu cel mai recent.
La secțiunea Followers îți arată evoluția followerilor, plus alte detalii despre ei (interese, locație, pe cine urmăresc).
Era timpul să ofere și Twitter o platformă de analytics creată de ei. Aștept cu interes să și meargă :)
Citește mai multe despre subiect pe Mashable și The Next Web.
2 Comments