Contact Information

Studiul GlobalWebIndex a fost realizat pe un eșantion de 1.318 respondenți utilizatori de internet din România, cu vârsta cuprinsă între 16 și 64 de ani, și prezintă cifre relevante pentru comportamentul consumatorului român, în comparație cu media globală. Este pentru a doua oară când agențiile de media Starcom și Zenith au contribuit cu date din România la studiul GlobalWebIndex.

Câteva observații:

  • momentele de relaxare sunt prețuite printr-o interacțiune mai degrabă pasivă, digitală: interacțiunea online și cu televiziunea joacă un rol important, iar partea activă vine într-o prelungire firească a sporturilor urmărite (fotbalul este sportul practicat de către români într-un procent covârșitor: 33%)
  • 63% dintre utilizatorii de internet români citesc despre probleme de sănătate
  • 24% dintre utilizatorii români de internet își cumpără vacanțe în străinătate
  • consumatorul român preferă în continuare rețetele clasice de petrecere a timpului liber: metoda preferată rămâne televizorul
  • Facebook și YouTube – cele mai populare platforme de social media în rândul utilizatorilor români de internet
  • Shopping-ul online este cel mai adesea făcut pe desktop sau laptop
Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *