Contact Information

Nu uita că pe 15 și 16 martie are loc online (!) a doua ediție a Content Marketing PRO – singura conferință din România de content marketing 100% online, dedicată specialiștilor în comunicare digitală

În primul rând e online, deci poți participa de oriunde ai fi, apoi sunt o mulțime de prezentări, workshop-uri și masterclass-uri. Găsești toate detaliile pe site.

Hai să vezi cele mai recente noutăți din social media și internet!

1. Instagram introduce în mai multe țări tool-uri prin care verifică vârsta utilizatorilor. 

Tool-urile astea sunt în special pentru utilizatorii care își modifică data de naștere și din minori devin majori. Au 3 metode prin care confirma vârsta: act de identitate, video selfie sau un prieten să confirme (acesta trebuie să aibă peste 18 ani și, la acel moment, să nu mai fie într-un alt proces de verificare de vârstă cu alt utilizator).

2. S-a lansat Twitter Blue în România. 

Cât costă:

  • Web – 37 lei / lună și 390 lei / an 
  • iOS – 51 lei / lună și 529,99 lei / an
  • Android – 51 lei / lună și 529,99 lei / an

Ce primești cu Twitter Blue:

  • Opțiune de editare a tweet-urilor
  • Foldere pentru bookmark-uri
  • Iconițe custom pentru aplicație
  • Poze de profil NFT
  • Teme
  • Posibilitatea de a customiza bara de navigație în aplicație
  • Tab pentru Spaces
  • Top Articles – cele mai populare articole din rețeaua ta
  • O experiență îmbunătățită când citești thread-uri mai lungi
  • Opțiune de Undo pentru tweet-uri
  • Prioritizarea reply-urilor tale în conversații
  • Uploadare de videouri mai lungi (până la 60 de minute)
  • Tweet-uri mai lungi (4.000 de caractere)
  • Autentificare în 2 pași prin SMS

3. Snapchat introduce o nouă opțiune (care le va aduce bani): reactivarea unui Snap Streak. Prima reactivare va fi gratuit, iar apoi orice reactivare va costa 0,99 dolari. Rețelele sociale ar trebui să ia notițe de la Snapchat.

4. Cât câștigă marile rețele sociale din achiziții în aplicație:

TikTok e starul acestui top. În utlimul trimestru al anului trecut, TikTok a generat venituri de peste 350 de milioane de dolari din achiziții în aplicație. În aceeași perioadă în 2020, a înregistrat venituri de 150 de milioane de dolari.

Iar în tot anul trecut, TikTok a câștigat 1,5 miliarde de dolari din aplicație (rețeaua socială a avut încă de la început tot felul de opțiuni de achiziții în aplicație, spre deosebire de restul rețelelor sociale).

În comparație, Meta în 2022 a câștigat 56 de milioane de dolari. 

Iar de la începutul anului 2023, TikTok a generat cu 205 milioane de dolari mai mult decât Facebook, Instagram, Snapchat și Twitter la un loc. 

Veniturile TikTok sunt în creștere de 7 trimestre consecutive. 

Snapchat a introdus de mai mult timp ”produse” contra cost așa că acum au câțtiguri mai mare față de alte rețele sociale: 125.000 de dolari / zi, și tot crește. Snapchat+ e lansat de la sfârșitul lunii iunie 2022, iar la jumătatea lui august (tot în 2022) raportau 1 milion de abonați. De la lansarea, a adus companiei 25 de milioane de dolari. 

Și Snapchat are venituri zilnice peste ale lui Meta de pe 7 februarie în fiecare zi. Dar Meta abia a anunțat că testează Meta Verify, deci după ce îl lansează e posibil să se schimbe cifrele.

Venituri câștigate în luna februarie 2023:

  • Instagram – peste 1 milion de dolari
  • Twitter – 900.000 de dolari
  • Snapchat – 125.000 de dolari 

5. Gizmodo a publicat o investigație despre cum 28.000 de aplicații trimit date către TikTok. Deci interzicerea TikTok e doar o mică parte a problemei. 

6. Microsoft te lasă acum să schimbi personalitatea chatbot-ului Bing pentru a fi mai entertaining.

#SocialWebNews e un proiect pe care îl doresc de mulți ani. L-am început într-un final pe 30 august 2019, cu primul articol dedicat noutăților din social media și internet. Apoi mi-am dorit mai mult așa că am pornit pe 17 decembrie 2019 proiectul video #SocialWebNews. Nu am reușit să mă țină de niciuna prea mult timp și constant, dar n-am renunțat la idee.
A revenit și seria video așa că îți recomand să mă urmărești pe YouTube și vor fi și articole zilnice cu noutăți (vor avea data în paranteză, cum e și acesta). De asemenea, dacă ești pe TikTok, dă-mi follow și acolo dacă vrei să te țin la curent cu noutăți. Și nu uita de newsletter.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *