Contact Information

Levi’s a integrat noua ‘funcționalitate’ like a Facebook-ului în site-ul lor de e-commerce. Fiecare produs este însoțit de butonul like și permite vizualizarea profilelor de Facebook și a pozelor a celor care au apăsat  butonul.

Ducând mai departe funcționalitatea Facebook connect, Levi’s a creat “Friend Store”, unde cumpărătorii care sunt logați pe Facebook pot vedea lista prietenilor de item-uri favorite. În acest fel, poți “merge” la shopping cu prietenii și iți exprimi deciziile de shopping.

See demo:

sursa

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *