Contact Information

Romtelecom și COSMOTE România se alătură evenimentului Internet&Mobile World în calitate de Parteneri Principali.

Reprezentanți de top ai industriei locale de telecom, cele două companii susțin cel mai amplu demers de valorizare a industriei autohtone de digital și mobility.

Între 19-21 septembrie 2012, expo-conferința va găzdui cele mai interesante soluții de business ale momentului din domenii precum conectivity și infrastructure, digital marketing, content management, E-commerce, mobile, E-services & E-government, social media și web design. Evenimentul va avea loc în București, la centrul de conferințe Romexpo – Pavilion C6, din B-dul Mărăști 65-67.

Cristian Hossu, project manager Internet&Mobile World declară

Încrederea acordată de Romtelecom și COSMOTE prin deciza de a deveni parteneri principali ai Internet & Mobile World, este de fapt încrederea acordată pieței digitale și de IT locale. Este un mesaj puternic de raliere la ambiția, vocea și pasiunea miilor de ‘geeks’, de creativi, de vizionari, de specialiști IT, de antreprenori online, de web developeri, de ‘încăpățânați’ care cred cu putere că noul val de tehnologii online și mobile va schimba din rădăcini modelele clasice de a face business.

România trebuie și poate să fie un avanpost de inovație digitală la nivel regional, iar asta se poate realiza doar dacă vocea acestor mii de pasionați de tehnologie întâlnește și deschiderea pieței de a implementa și a-și asuma aceaste schimbări. Misiunea Internet&Mobile World este de a face acest lucru cât mai ușor de realizat. An de an, companie cu companie, om cu om.

Internet & Mobile World este evenimentul care reunește în fiecare an cei mai importanți actori care oferă soluții de business cu aplicabilitate în aria de online și mobile atât din România, cât și din regiune.

Citește mai multe despre eveniment în articolul Internet & Mobile World, evenimentul la care trebuie să mergi.

Accesul se face pe bază de preînregistrare, iar biletele pot fi procurate online în perioada 19 iulie – 21 septembrie, accesând www.imworld.ro/register/.

Pe lângă partenerii principali deja menționați, evenimentul este realizat și cu sprijinul partenerilor: IBM și Ericsson – Gold Partners, Samsung – Networking Partner, SEO monitor – Online Partner, 360 Revolution, Distinct – Technical Partner.

Sponsorii evenimentului sunt MEC Global, Omnilogic, Zitec, Outbox, HTTPOOL, White Image, Mind Treat Studios, Microsoft, Padicode, Transart, Simplus și Syscom Digital.

  • Pentru mai multe detalii și un update constant al agendei IMWorld puteți accesa www.imworld.ro.

Despre Romtelecom

Cu o expertiză de peste 80 de ani pe piaţa românească de telecomunicații, Romtelecom este unul dintre cei mai reprezentativi operatori la acest moment. Compania a parcurs o perioadă de transformari majore în ultimii ani, de la un furnizor clasic de telefonie fixă la un jucator competitiv pe piaţa de telecomunicaţii, oferind astăzi o gamă completă de servicii de comunicare şi divertisment pentru toate nevoile unei gospodării, cu pachete personalizate de televiziune (satelit și IPTV), internet și voce.

La finalul primului trimestru din 2012, Romtelecom avea aproximativ 4,7 milioane de clienți în portofoliu, pentru servicii de televiziune, internet în bandă largă şi voce, precum şi soluţii complexe de business ICT.

Despre COSMOTE România

COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienţi la 30 iunie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, COSMOTE România şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu.

COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienţi în Grecia, Albania, Bulgaria şi România.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *