Recunosc că m-am blocat timp de câteva secunde când am văzut știrea că Facebook a început să testeze înlocuirea butonului de Share de la postări cu un buton pentru mesaje.
Mi se pare că e declarație și un atac direct pentru toate paginile. Adică, ok. Facebook e un business și alte business-uri care sunt prezenți pe site trebuie să înțeleagă că nu e gratis toată expunerea pe care o câștigă acolo.
Modificarea algoritmului de afișare în feed are și e logica lui pentru că evident că nu poți vedea toate postările prietenilor și paginilor pe care le urmărești. Dar să iei direct opțiuni care te ajutau să ajungi la tot mai mulți oameni mi se pare chiar atac direct. Da, da, știu, Facebook e un business, iar acum trebuie să plătim toți social media managerii pentru scandalul cu Cambridge Analytica.
Daaar la finalul zilei, orice schimbări ar face orice rețea de socializare pe care o folosim, noi (social media manageri și oricine se mai ocupă de social media pentru orice brand) trebuie să ne facem treaba și să facem strategii de social media mai bune.
Și să ne rugăm ca acest test să nu devină schimbare permanentă. :)