După o ediție de excepție în 2023, cel mai longeviv eveniment dedicat promovării online din România revine în 2024. Pe 25 și 26 aprilie, Digital Marketing Forum aduce în lumina reflectoarelor unii dintre cei mai buni specialiști marcom pentru a acoperi o gamă largă de teme, de la cele mai recente tendințe în social media și tactici de promovare la inovații tehnologice și impactul inteligenței artificiale în marketing.
Ediția din 2024 propune o agendă îmbogățită și noi oportunități de învățare. De la conferințe interactive până la masterclassuri specializate, vă invităm să vă alăturați pentru a explora cele mai recente strategii și tactici în marketingul digital, adaptate la nevoile și așteptările consumatorilor moderni.
JOI, 25 APRILIE 2024 // CONFERINȚĂ
Marketing Revolution 2024
Află noile tendințe în marketingul digital și intră în culisele unor campanii eficiente. Alege noi modalități de a ajunge țintit la publicul tău.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // CONFERINȚĂ
Next-Gen Marketing
Învață cum să îmbunătățești și să creezi strategii de marketing digital adaptate la așteptările consumatorilor, folosind cele mai noi tactici.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS
Multi-Channel Digital Marketing Strategy
Aprofundează tehnicile de promovare care dau rezultate, dezvoltă competențe noi și completează-ți strategia cu platforme noi și utile.
VINERI, 26 APRILIE 2024 // MASTERCLASS
Innovative Social Media Strategy
Descoperă metode pentru campaniile în social media de la experți de top și actualizează-ți planurile de promovare pentru restul anului.
Prezentările și dezbaterile interactive vor fi susținute de reprezentanți de la branduri active în mediul online și de la agenții care gestionează bugete consistente an de an. Printre vorbitorii confirmați se numără:
- Andrew Davis (Digital Trainer, Talk Dygital)
- Mihai Ciuta (CX & Research COE Lead, Raiffeisen Bank)
- Elena Tsiknakou (Director of Advertiser Business, Project Agora/Taboola)
- Mihai Păduraru (Group Brand Manager Premium Brands, HEINEKEN România)
- Orlando Nicoară ( Managing Partner, eAD)
- Silviu Buidan (Head of Digital Marketing, Kaufland România & Moldova)
- Dana Mangu (Head of Strategy & Growth, Codezilla)
- Dragoș Stanca (Founder, Ethical Media Alliance)
- Sînziana Stoicescu (Digital Channels Senior Manager, BAT România)
- Sergiu Gruiță (Regional Industry Director CEE, Teads)
- Cosmina Țapliuc (Digital Marketing Manager, McDonald’s România)
- Ioana Cadîr (General Manager, Jam Session Agency)
- Razvan Acsente (CMO, Tazz by eMAG)
- Raluca Radu (Founder & Managing Partner, MTH Digital)
- Andrei Chirilă (Chief Marketing Officer, Fashion Days)
- Galina Pinteac (Communication & Digital Manager, Hochland România)
- Mugur Pătrașcu (Managing Partner, Screen Native)
- Cecilia Pavel (Head of SEO, United Media Services)
- Ionuț Pătrășcoiu (CEO & Founder, FameUp)
- Andrei Elvădeanu (Quantitative Research Director, iSense Solutions)
- Mihai Bonca (Marketing Consultant, Brand Architects)
- Cosmin Oțel (Head of Digital, Initiative România)
- Mihai Andrei (Managing Partner, WebDigital)
- Anabela Luca (Chief Executive Officer, adLemonade)
- Valentin Radu (CEO & Founder, Omniconvert)
- Dragoș Smeu (Founder, Mavericks)
Mai multe informații despre agendă, vorbitori și pachetele de participare pentru cele două zile ale evenimentului sunt disponibile pe www.digitalforum.ro.
Digital Marketing Forum 2024 este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Raiffeisen Bank și Codezilla și realizat cu sprijinul Kaufland România, McDonald’s România, glo, Teads – The Global Media Platform, Project Agora | Taboola, MTH Digital, Jam Session Agency, Fame Up, United Media Services, Meglio, Blue.
Digital Marketing Forum este un eveniment organizat de Evensys, companie de planificarede evenimente, cu peste 17 ani de experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializată exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminare proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa Centrală și de Sud-Est.