În caz că încă nu ați aflat, Internet & Mobile World 2012 este evenimentul la care trebuie să ajungi în această toamnă.
Între 19 și 21 septembrie va avea loc cea mai mare expo-conferință pentru soluții de business digital & mobile din România si va găzdui cei mai valoroși profesioniști internaționali din domeniul online și mobile, aflați în premieră în România.
Peste 70 de speakeri locali și internaționali vor prezenta soluții concrete, cu aplicabilitate imediată, studii de caz și tendințele următorilor ani pe teme de digital marketing, mobile, social media, e-commerce, software as a service, cloud, web design și development.
Specialiștii Facebook vor susține în prima zi a evenimentului un seminar cu ușile închise, dedicat exclusiv profesioniștilor din top management.
Seminarul Weronikai Sobolak, Client Partner – Global Marketing Facebook, are ca scop stabilirea celor mai bune metode prin care un brand poate crea o conexiune puternică cu consumatorii săi și prezentarea felului în care modelele tradiționale de marketing se pot actualiza pentru a beneficia de noile oportunităti ale momentului.
Cea de-a doua zi va fi dedicată unui seminar aplicat, deschis oricărui vizitator al evenimentului, cu insight-uri concrete și soluții pe care Facebook le oferă pentru a ajuta business-urile să crească.
Google se alătură evenimentului prin intermediul unui keynote susținut de Doina Costache, Mobile Advertising Guru. În contextul în care internetul e din ce în ce mai accesat de pe smartphone-uri, informațiile din cadrul prezentării le vor fi de folos profesioniștilor care vor să construiască strategii de business inovatoare cu ajutorul canalului de mobile.
James Temple, Vice President R/GA, Londra, agenția premiată cu Titanium Grand Prix și Cyber Grand Prix la Cannes Lions, prezintă în conferință dedicată noua arhitectură a relației pe care brandurile o dezvoltă alături de consumatorii lor din perspectiva ecosistemelor digitale, a serviciilor și a experiențelor interconectate.
Idei inovatoare propun și Yasmin Coelestine Nestlen & Chad Cribbins, Asociate Creative Directors la Sapient – cea mai mare companie de servicii de marketing și tehnologie la nivel global, Angeli Beltran, Managing Director, Dentsu – cea mai importantă agenție din Asia, Dick Buschman, Founder Achtung – una dintre cele mai premiate agenții din Olanda. Sesiunile punctează schimbările pe care emergența tehnologiei le-a generat în relația brandurilor cu clienții lor și felul în care acestea pot fi transformate în beneficii.
Getty Images, cea mai importantă bancă de imagini la nivel global, completează prin reprezentantul său, Gillesz Schippers, Marketing Director North Europe, cu o sesiune care aduce în atenție oportunitățile oferite de crowdsourcing și modificările produse prin democratizarea conținutului.
IBM, Ericsson, Microsoft, Omnilogic, Oracle, VMWare, Cisco, Zitec, Distinct, 10gen, Serverdensity, UberVu, Padicode, SEO monitor, Lyris, Gloople sunt doar o parte din companiile ale căror reprezentanțivor interacționa cu profesioniștii IT, developeri și freelanceri, entuziaști online în sesiuni axate pe exemple și soluții concrete de creștere a profitabilității și optimizare a modelelor de business, campanii strălucite, multipremiate internațional și solutii tehnice de viitor.
Pentru experții din audiență interesați exclusiv de informațiile dedicate industriei din care fac parte, Industry FOCUS reprezintă 10 sesiuni gândite ca o colecție de studii de caz cu implementări de soluții digitale în domenii precum Banking & Financial Services, FMCG, Healthcare, Retail, Banking & Financial Services, FMCG, Healthcare, Retail, Auto, Utilities, Transport & Infrastructure, Government & Administration, Leisure & Entertainment, IT & Telecom.
* Accesul la eveniment se face pe bază de preînregistrare, iar biletele pot fi procurate online până pe 21 septembrie, accesând www.imworld.ro/register.
* Pentru mai multe detalii și actualizare constantă a agendei IMWorld, accesează www.imworld.ro.