Contact Information

Facebook lucrează la lansarea unei aplicații pentru meme numită LOL, în speranța că va atrage din nou adolescenții pe platformă.

Atunci când a fost lansat, în 2004, Facebook a avut rolul de serviciu de social networking – cu alte cuvinte, să permită utilizatorilor să construiască relații cu alte persoane care împărtășesc interese sau activități comune, fie personale, fie profesionale. Între timp, situația s-a schimbat, iar mare parte din utilizatori folosesc platforma mai mult pentru chat, dar și pentru a se amuza la poze cu pisici și meme.

Totuși, când părinții și alte rude mai în vârstă au „invadat” Facebook, tinerii au migrat spre alte platforme, precum Instagram sau Snapchat. De aceea, Facebook a decis să lanseze aplicația LOL, în speranța că va atrage din nou adolescenții.

LOL va prelua conținut din postările care apar în feed-ul Facebook, mai exact de la cele mai importante pagini de meme care există pe rețeaua socială. Aplicația va conține clipuri amuzante și GIF-uri, împărțite în categorii precum For You, Animals, Fails sau Pranks. De asemenea, utilizatorilor li se oferă colecții tematice numite Dailies, o caracteristică similară cu Discover de la Snapchat.

La fel ca în cazul Facebook, utilizatorii pot reacționa la conținutul oferit prin diferite butoane speciale (de data aceasta Funny, Alright și Not Funny). Mai mult, pot distribui conținut deja existent sau pot încărca conținut propriu.

În acest moment, în jur de 100 de elevi de liceu sunt implicați în focus grupuri, dar câteva surse au mărturisit pentru TechCrunch că aplicația este „cringey”, iar conținutul este uneori vechi de câteva săptămâni. Astfel, se pare că adulții de la Facebook încearcă să fie cool, dar nu reușesc să atingă publicul țintă.

Foto: Pexels

Share:

editor

Sunt content writer din 2011, iar în prezent coordonez echipele de online ale Burda România. În timpul liber îmi place să joc board games, să citesc SF, horror & mistery și să ajung la zi cu prea multe seriale. Am 3 pisici care au pagină de Facebook, iar când vreau „să mă răsfăț” îmi cheltui banii pe ceaiuri și craft beers pe care încă nu le-am încercat. Pe SocialWeb voi scrie despre aplicații pe care le-am testat, voi recomanda tot felul de lucruri interesante și îți voi prezenta știrile momentului din online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *