Facebook lucrează la lansarea unei aplicații pentru meme numită LOL, în speranța că va atrage din nou adolescenții pe platformă.
Atunci când a fost lansat, în 2004, Facebook a avut rolul de serviciu de social networking – cu alte cuvinte, să permită utilizatorilor să construiască relații cu alte persoane care împărtășesc interese sau activități comune, fie personale, fie profesionale. Între timp, situația s-a schimbat, iar mare parte din utilizatori folosesc platforma mai mult pentru chat, dar și pentru a se amuza la poze cu pisici și meme.
Totuși, când părinții și alte rude mai în vârstă au „invadat” Facebook, tinerii au migrat spre alte platforme, precum Instagram sau Snapchat. De aceea, Facebook a decis să lanseze aplicația LOL, în speranța că va atrage din nou adolescenții.
LOL va prelua conținut din postările care apar în feed-ul Facebook, mai exact de la cele mai importante pagini de meme care există pe rețeaua socială. Aplicația va conține clipuri amuzante și GIF-uri, împărțite în categorii precum For You, Animals, Fails sau Pranks. De asemenea, utilizatorilor li se oferă colecții tematice numite Dailies, o caracteristică similară cu Discover de la Snapchat.
La fel ca în cazul Facebook, utilizatorii pot reacționa la conținutul oferit prin diferite butoane speciale (de data aceasta Funny, Alright și Not Funny). Mai mult, pot distribui conținut deja existent sau pot încărca conținut propriu.
În acest moment, în jur de 100 de elevi de liceu sunt implicați în focus grupuri, dar câteva surse au mărturisit pentru TechCrunch că aplicația este „cringey”, iar conținutul este uneori vechi de câteva săptămâni. Astfel, se pare că adulții de la Facebook încearcă să fie cool, dar nu reușesc să atingă publicul țintă.
Foto: Pexels