De ceva timp este disponibilă opțiunea de a atașa un link la un Instagram Story așa că m-am gândit că ar fi timpul să vă scriu cum să faceți și voi.
Din capul locului trebuie să menținez că e disponibil pentru conturile business pe Instagram care au peste 10.000 de followeri.
Cum pui un link la un Instagram Story
Deschide aplicația Instagram. Intră în contul business pe care vrei să postezi Instagram Story-ul cu link. Apasă butonul de story și alege-ți vizualul. O poză din telefon, de pe site, poză făcută în acel moment, video, Boomerang. E alegerea ta.
Dacă mai vrei să pui filtre pozei, să adaugi emoji și alte nebunii, feel free to do it. Eu am mai adăugat text.
Iconița cu 2 zale (o ai încercuită în poza de mai jos) e cea cu care pui link acelui story. Apeși pe iconiță și se va deschide o nouă fereastră în care pui link-ul. După ce ai pus link-ul și ai apăsat pe inconița cu bifă (îl vezi în dreapta sus). Apoi iconița de link apare cu fundal alb.
Sfatul meu e să pui de la început link-ul. Mi s-a întâmplat să îl uit după ce făceam tot felul de lucruri la Story-ul respectiv. Așa că e mai bine să începi cu asta.
Pentru a mă asigura că followerii știu că Story-ul respectiv trimite către un link, prefer să scriu un text “Swipe Up” pentru a atrage atenția.
Și așa arată rezultatul final (probabil ai mai văzut tipul ăsta de Story).
BONUS VIDEO: Tot ce trebuie să știi despre Instagram Story
Foto: FancyCrave