Contact Information

Informațiile oferite în infografic sunt valabile pentru SUA, dar mi se pare interesant de văzut cam la ce nivel se face social media acolo.Offerpop a realizat un raport prin care să evidențieze trendurile în social media în perioada sărbătorilor a companiilor.

Câte ceva din raport:

  • principalul obiectiv al companiilor în perioada sărbătorilor în 2014 este să facă brandul tot mai cunoscut (34%) și să vândă produse sau servicii (28%)
  • 92% cheltuie cea mai mare parte din buget în Facebook (cum era de așteptat)
  • 67% din brandurile chestionate declară că și-au mărit bugetul de sărbători în anul acesta față de anul trecut
  • 73% consideră că Instagram este noua vedetă în ‘piața’ de rețele de socializare anul acesta

strategie social media sarbatori

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *