Contact Information

Mai sunt câteva zile până la startul celei de-a treia ediții a conferinței de marketing DigiCon, care se va desfășura pe 20 octombrie, la Sala Luceafărul, în inima Bucureștiului. Printre cele mai importante companii care vor avea speakeri la acest eveniment sunt Google, TikTok, Adobe, Pepsi, Marketiu, Eskimi sau Puratos, ai căror reprezentanți vor împărtăși ultimele trenduri și insight-uri referitoare la impactul tehnologiei asupra strategiilor de promovare pentru anul viitor.

61% din marketeri au folosit deja Inteligența Artificială în activitatea lor de zi cu zi, iar 44% au folosit AI în producția de conținut (conform Influencer Marketing Hub). Cu o adopție atât de rapidă înregistrată în 2023, este de așteptat ca tot mai multe companii să testeze capabilitățile aplicațiilor precum Chat GPT în viitorul apropiat. Acesta este şi motivul pentru care strategiile de digital marketing trebuie permanent adaptate conform celor mai noi tehnologii și trenduri din piață, astfel încât să rămână eficiente atât din punctul de vedere al rezultatelor obținute, cât și al costurilor – ambele fiind de o importanță critică pentru directorii de marketing. 

Ediția din 2023 a DigiCon se anunță a fi cea mai mare de până acum, organizatorii așteaptând peste 250 de directori de marketing, manageri și antreprenori pasionați de trenduri, inovații și tehnologii disruptive. Accesul este gratuit, costurile de participare fiind acoperite în întregime de organizatori și parteneri, iar aplicațiile pentru bilete sunt încă deschise și se pot face aici.

Inteligența Artificială și tehnologia modernă nu vor fi unicele subiecte ale DigiCon 2023 – agenda este deja anunțată, iar ziua va începe cu Stelian Crișan, Senior Product Manager la Adobe România, ce ne va purta printr-un User Journey ideal – însemnând toată experiența pe care o persoană o are atunci când interacționează cu un produs digital, precum un website sau o aplicație. Ziua va continua cu Andrei Tiu, CEO al agenției de marketing Marketiu, organizatori ai DigiCon – el ne va introduce în zona de Consumer Trends, pentru ca mai apoi Andreea Ciocănescu, Marketing Manager la Puratos România, să ne arate cum putem folosi AI mai departe de crearea de conținut, pentru a înregistra și analiza în timp real date despre consumatori.  

Despre AI va vorbi și Florin Pravai, Head of Partnerships la Google România, ce ne va purta prin schimbările “impuse” de Inteligența Artificială în algoritmul Google și în produsele pe care le oferă utilizatorilor – iar organizatorii promit că este un moment de neratat pentru Content Marketers. Mai mult decât atât, se va discuta despre principiile etice și aplicarea acestora în folosirea inteligenței artificiale, cât și despre ultimele dezvoltări la care Google lucrează și care vor fi aduse pe piață în perioada următoare

Partea a doua a zilei va fi concentrată pe Paid Media, dar și pe Celebrity & Influencer trends, grație Eskimi și Romanian Artists Agency, în timp ce spre finalul conferinței participanții se vor delecta cu insights și trenduri din TikTok Advertising, oferite de Roxana Alecu, Client Services Manager al TikTok România, dar și cu o doză serioasă de Growth Hacking tips oferită de Ștefan Gergely, Head of Growth la Veridion.

Ziua se va încheia cu anunțarea câștigătorilor la concursurile organizate de sponsorii conferinței, urmat de un after party în locație.DigiCon este un eveniment organizat de agenția de marketing Marketiu, în parteneriat cu o serie de sponsori, companii lider în domeniul lor: Julius Meinl, Familia Toneli, Edenia, Food & Glory, La Strada, La Lorraine, Pepsi, Rockstar, Aqua Carpatica, Photosetup, Gateway VR Studio, și The European Marketing Institute.

Share:

administrator

Pasionată de social media și online, am început să lucrez în online în 2006 și în social media din 2008. De la administrare de site-uri la construirea prezenței în social media a unor branduri mari - reviste precum Cosmopolitan și Marie Claire. Ulterior, am ocupat poziția de Social Media Manager la Kiss FM, cel mai popular post de radio din România. 📱 În prezent, sunt Social Media Specialist freelancer, mereu în căutarea proiectelor provocatoare care să mă inspire și să îmi permită să creez strategii eficiente pentru branduri diverse. ▪ SocialWeb.ro e proiectul meu de suflet, prin care ajut antreprenori și specialiști din domeniu să fie la curent cu tot ce e nou în social media.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *