SocialPedia 35: Ce trebuie să știi despre Video Content în 2022, cu Ioana Mârzac-Sigarteu, Millo Simulov și Eli Neicuț
“Video Content în 2022” este tema ediției 35 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale și are loc online, pe 22 martie 2022, de la ora 18:30.
La această ediție SocialPedia discutăm despre modul în care conținutul video va influența campanile de marketing din acest an și se va integra în strategiile de content ale brandurilor și influencerilor. Conținutul video este cel de-al patrulea cel mai popular motiv pentru care oamenii folosesc internetul, spune raportul Digital 2022, publicat de Hootsuite.
Speakerii acestei ediții sunt: Ioana Mârzac-Sigarteu (Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România), Millo Simulov (Regizor) și Eli Neicuț (Creator de conținut).
78% dintre utilizatorii de internet urmăresc clipuri online în fiecare săptămână, în timp de 55% urmăresc content video în fiecare zi. Studiile arată că 54% dintre consumatori își doresc chiar și mai mult conținut de la brandul sau business-ul pe care îl urmăresc. Iar 72% dintre consumatori spun că și-ar dori să descopere produse și servicii prin intermediul unui clip video. Conform Insivia, utilizatorii rețin 95% dintr-un mesaj promoțional dacă îl urmăresc într-un clip, comparativ cu 10% atunci când îl citesc.
Ioana Mârzac-Sigarteu (Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România) și Millo Simulov (regizor) vorbesc împreună despre o serie de campanii video ale brandului Samsung. Au pregătit o prezentare de tip case study, din două perspective diferite, cea a omului de marketing și cea a regizorului și content creator-ului.
Iar Eli Neicuț (influencer de fapte bune) aduce o perspectivă fresh asupra contentului video, atât în social media, cât și în business și în viața de zi cu zi.
La SocialPedia 35, vom aborda toate aceste subiecte alături de speakerii noștri:
- Cum integrezi conținutul video în strategia de comunicare a brandului tău?
- Cum decizi ce subiecte să abordezi atunci când faci conținut video?
- Care sunt tendințele pentru conținutul video în 2022 și în viitor?
- Cum faci content video eficient pentru social media, dar și pentru business?
- Cum să vorbești mai bine în viața de zi cu zi, la ședințele video de pe Zoom sau pentru un boost de încredere.
„Samsung creează produse destinate vizualizării și producției de conținut video divers, de la apeluri video, la conținut pentru rețelele sociale sau la filme de lungmetraj pe aplicațiile de streaming. Conținutul video este unul dintre cele mai populare formate de comunicare, dar și cel mai convingător, de care ne folosim pentru a transmite mesajele către publicul nostru. Am realizat în ultimii ani evenimente de lansare online, am experimentat online e-commerce cu ajutorul ambasadorilor de brand, prin conținut video live, am organizat unul dintre cele mai dragi proiecte – Stream Your Dream – având ca tematică formatul video de orice fel, am conceput un manifesto pentru generația Z, care se numește All Out și care vorbește cu și despre creatorii tinerei generații, am produs sute de videouri în format orizontal sau vertical dedicate diferitor segmente de public sau zone de interes. Acum, derulăm cea mai recentă campanie legată de producția video realizată cu telefoanele noastre Galaxy S22. În concluzie, conținutul video este și va fi în continuare una dintre cele mai bune modalități de comunicare, pe care continuăm să o exploatăm”, declară Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România
“Conținutul video este conținutul viitorului. Ne-o demonstrează cele mai noi integrări și opțiuni ale celor mai folosite rețele sociale. Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Snapchat, Pinterest, toate au introdus opțiuni noi de video pe care le prioritizează în feed-uri. Este esențial să rămânem conectați cu tot ce se întâmplă în domeniu, să știm care sunt ultimele tendințe și să învățăm zi de zi. La SocialPedia 35, invitații noștri au experiență în crearea și promovarea de conținut video și ne vor povesti care sunt trendurile în 2022 și nu numai”, declară organizatorii evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-35.
Despre Speakeri
Ioana Mârzac-Sigarteu – Corporate Communication Manager, Samsung Electronics România
Cu o experiență de peste 14 ani în marketing și comunicare în industrii precum cea a tehnologiei informației sau financiară, Ioana s-a alăturat Samsung Electronics România în urmă cu 6 ani, iar campaniile de comunicare pe care le-a coordonat s-au remarcat în cele mai importante competiții de profil din România.
Ioana este specializată în comunicare și social media, coordonând prezența în rețelele sociale pentru Samsung în South East Europe, în perioada 2016 – 2018. În prezent, Ioana ocupă poziția de Corporate Communication Manager și este responsabilă de comunicarea de brand, PR & social media și evenimentele dedicate brandului.
Millo Simulov – Regizor
Millo este dovada clară că artistul și antreprenorul se pot înțelege de minune în corpul aceleiași persoane. Millo a absolvit facultatea de Multimedia la Universitatea Politehnica Timișoara, pe cea de Design de la Facultatea de Arte Timișoara, Masteratul în regie de film la UNATC București și Doctoratul în noile tehnologii în filmul interactiv, VR și 360. Pentru el, creativitatea a devenit un mod de viață, îmbinându-i skillurile tehnice cu cele ale artei vizuale. Millo Simulov este genul de regizor care sparge bariere și depășește tipare în filmele sale. A regizat “Kiddo”, primul film artistic interactiv din România, premiat la festivaluri naționale și internaționale și numeroase proiecte VR și 360.
Millo este adeptul tehnologiei și reușește mereu să vină în întâmpinarea ei prin abordarea neconvențională față de cinematografie.
Eli Neicuț – Creator de conținut
Eli Neicuț este cel mai cunoscut Influencer de Fapte Bune. Face Public Speaking, în mod oficial, din facultate și acum 4 ani a lansat primul vlog despre voluntariat sub brandul “Eli Vorbește”.
Ea a reușit să creeze comunitatea de peste 10k #influenceridefaptebune care să ajute sute de cauze, a găzduit propria emisiune de radio despre implicare în comunitate și acum continuă să țină traininguri de comunicare pentru cei care vor să-și spună mesajul mai bine și să conecteze oameni care au nevoie de ajutor, cu oameni care vor să ajute.
Sponsor: SAMSUNG România
Partener Media: Kiss FM
Parteneri Media: Zile şi Nopti, Doza de Comunicare, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De aproape 14 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este creatoarea comunității #SocialPedia.
Iulia Stănescu
Iulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 13 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De 2 ani a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie.