Pentru mulți dintre noi, instalarea unui Ad Blocker ne-a schimbat viața în bine. Deși înțelegem importanța reclamelor, multe dintre acestea sunt intruzive și afectează experiența pe care o avem online. Însă multe site-uri au început să oblige vizitatorii să își dezactiveze Ad Blockerul pentru a putea accesa pagina, iar Spotify face un pas în plus în acest sens.
Spotify, cunoscuta platformă de streaming pentru muzică și podcasturi, a anunțat că va face un update al termenilor și condițiilor care include și utilizarea de Ad Blockers.
„Ocolirea sau blocarea reclamelor în Spotify sau crearea sau distribuirea de instrumente destinate să blocheze reclamele este strict interzisă”, a anunțat compania prin intermediul unul e-mail trimis utilizatorilor.
Mai mult, contul tău poate fi suspendat dacă folosești un astfel de plug-in în browserul tău. Acceptarea noilor termeni va fi considerată acordată dacă utlizatorii continuă să folosească serviciul după data de 1 martie, când intră în vigoare aceste modificări.
În martie anul trecut, Spotify a declarat că aproximativ 2 milioane de utilizatori ai serviciului gratuit blocau reclamele fără să plătească, subliniind un potențial risc de venituri.
Originar din Suedia, Spotify a fost lansat în 2008, iar la finalul anului trecut era disponibil în 79 de țări din întreaga lume. 207 milioane de persoane utilizează platforma, dintre care doar 96 milioane sunt utilizatori care plătesc pentru acest serviciu.
Foto: picjumbo